کد خبر : 1722037 | 08 آذر 1399 ساعت 21:59 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهردار مشهد :خیلی به خداداد بدهکاریم

هشتم آذرماه و سالروز تساوی تاریخی ایران مقابل استرالیا که منجر به صعود ایران به جام جهانی 1998 شد، هیچ‌گاه از خاطر اهالی فوتبال و مردم ایران پاک نمی‌شود.

شهردار مشهد :خیلی به خداداد بدهکاریم

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز طی مراسمی به مناسبت 23مین سالگرد صعود ایران به جام جهانی 1998 فرانسه، محمدرضا کلائی شهردار مشهد به دیدار خداداد عزیزی حماسه‌ساز ملبورن رفت و از همشهری خود تجلیل ویژه‌ای را انجام داد؛ البته شهردار مشهد به این اقدام بسنده نکرد و در پیامی اینستاگرامی خطاب به خداداد عزیزی، سالروز هشتم آذر را بهانه‌ای برای بازخوانی روزهای خوب و دلخوشی‌های کوچک گذشته خواند و ابراز امیدواری کرد تا با پایان روزهای کرونایی و شرایط بد اقتصادی، دوباره مردم ایران بتوانند حال خوب گذشته را تجربه کنند.

 

در بخشی از پیام کلائی آمده است: «فکر می‌کنم توی شهرمون خیلی به خداداد بدهکاریم. غزال تیزپای آسیا، ممنون بابت گلی که زدی و همه‌مون رو خوشحال کردی. همشهری عزیزِ ما که همیشه و همه‌جا یک برند ارزشمند برای مشهدی‌ها و خراسانی‌ها بودی و هستی.


باخودم گفتم شاید یادآوری خاطره هشت آذرماه، فرصتی باشه تا دوباره با شما فارغ از فعالیت ها، اقدامات و قصه‌هامون توی شهر، درباره فراموش نکردن دلخوشیهای کوچک و روزمرگی‌هایی صحبت کنم که این روزها داره به رویا برامون مبدل میشه.


امیدوارم هر چی زودتر از شر این کرونای لعنتی خلاص شیم و از طرفی اوضاع اقتصادی مملکت‌مون به ثبات خوبی برسه تا دوباره بتونیم طعم روزهای خوش‌مون رو بیشتر و بهتر بچشیم.»

دیدگاه‌ها