کد خبر : 1722041 | 08 آذر 1399 ساعت 22:40 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال قهرمان جام حذفی عربستان شد (عکس)

تیم الهلال توانست به عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان دست پیدا کند.

 الهلال قهرمان جام حذفی عربستان شد (عکس)

به گزارش "وزرش سه"، تیم های الهلال و النصر در دیدار فینال جام حذفی عربستان به مصاف هم رفتند که در پایان الهلال توانست با نتیجه 2 بر یک از سد حریف سنتی خود بگذرد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.


در این مسابقه زیبا و حساس که در ورزشگاه کینگ فهد شهر ریاض و به میزبانی النصر برگزار شد، جانگ هیون سو بازیکن کره ای الهلال در دقیقه 10 دروازه برد جونز سنگربان استرالیایی النصر را باز کرد و تیمش را پیش انداخت.


پس از این گل تلاش های بازیکنان النصر برای گل تساوی بی نتیجه بود و مدافعین این تیم در دقیقه 42 مرتکب خطای پنالتی شدند که بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال آن را وارد دروازه کرد و گل دوم آبی های شهر ریاض را به ثمر رساند.


تلاش های شاگردان روی ویتوریا در دقیقه 71 نتیجه داد و إیمن یحیی که در نیمه دوم به میدان آمده بود، یکی از گل ها را جبران کرد و اختلاف دو تیم را به یک گل رساند.
تلاش بازیکنان النصر در ادامه کار بی نتیجه بود. آنها در دقایق 75 و 77 صاحب دو موقعیت فوق العاده شدند که هر دو بار حبیب الوطیان سنگربان الهلال به شکلی فوق العاده ضربات عبدالرزاق حمدالله و خالد الغنام را به کرنر فرستاد.

 

1548192

 

1548193

 

1548195


در پایان این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان لوچسکو به پایان رسید و الهلال در فاصله 6 روز برای دومین بار از سد النصر گذشت تا شاگردان روی ویتوریا اکنون بیش از پیش غرق در بحران شوند. آنها چند روز پیش نیز در هفته پنجم لیگ عربستان، با نتیجه 2 بر صفر از سد رقیب دیرینه خود گذشته بودند.


حبیب الوطیان که جانشین معیوف در درون دروازه الهلال شده است، در این مسابقه 6 سیو فوق العاده داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی الهلال در بازی فینال بود. او به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد.


النصر پس از شکست در برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در 5 دیدار از 7 دیداری که به میدان رفته، شکست خورده تا آینده کاری ویتوریا سرمربی پرتغالی این تیم در خطر قرار بگیرد.

 

1548196

 

دیدگاه‌ها