کد خبر : 1722051 | 08 آذر 1399 ساعت 23:43 | 88.3K بازدید | 0 دیدگاه

پورتو با طارمی ۳ امتیاز گرفت

مهاجم ایرانی پورتو در شب برتری تیمش مقابل سانتا کلارا حضور ۶۵ دقیقه‌ای در زمین داشت.

پورتو با طارمی ۳ امتیاز گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته هشتم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو در حالی که برای نخستین بار در این فصل مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب مهمان سانتا کلارا رده نُهُمی بود که نام شهریار مغانلو در فهرست این تیم به چشم نمی‌خورد.

 

پورتو که نمایش بهتری از سانتا کلارا ارائه داده بود، در دقیقه ۱+۴۵ توانست روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه قیچی برگردان لوئیز دیاز دروازه یاران مغانلو را باز کند و نیمه اول با برتری یک نیمه‌ای پورتو به پایان برسد.

 

در نیمه دوم سانتا کلارا موفق نشد نتیجه را جبران کند تا پورتو در این بازی خارج از خانه به برتری یک بر صفر برسد، ۱۶ امتیازی شود و در رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرد.

 

مهدی طارمی که پیش از مسابقه امشب هفت بار حضور تعویضی در بازی‌های پورتو در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال داشت، برابر سانتا کلارا تا دقیقه ۶۵ در زمین بود و در ادامه جای خود را به موسی مارگا داد.

 

1548214

 

ستاره ایرانی پورتو که در دیدار هفته قبل مقابل پورتیموننسی توانسته بود نخستین گل خود در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند، امشب موفق به انجام این کار نشد و یک ارسال خطرناک و دو پاس در عمق او را نیز هم‌تیمی‌هایش نتوانستند استفاده کنند.

 

همچنین شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی سانتا کلارا نیز برای دومین بازی متوالی بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه دست در فهرست تیمش مقابل پورتو حضور نداشت.

 

1548215

دیدگاه‌ها