کد خبر : 1722079 | 09 آذر 1399 ساعت 09:40 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد تند توخل از PSG: بی‌نظم و بی‌اراده

توماس توخل بعد از تساوی PSG مقابل بوردو به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت با اینکه همیشه از تیمش حمایت می کند ولی در این بازی تصمیم گرفته انتقادهایش را علنی کند.

انتقاد تند توخل از PSG: بی‌نظم و بی‌اراده

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 2-2 پاری سن ژرمن مقابل بوردو در لیگ1 فرانسه توماس توخل سرمربی PSG در پایان بازی به انتقاد تند از بازیکنانش پرداخت، آنها را به نداشتن انضباط و تلاش نکردن متهم کرده و ابراز امیدواری کرد در دیدار مهم روز چهارشنبه مقابل منچستریونایتد شاهد پاری سن ژرمن دیگری باشد.

 

1548275

 

انتقاد توخل از تیمش تنها به این بازی خلاصه نمی شود چرا که او هفته گذشته هم بعد از شکست PSG مقابل موناکو بازیکنانش را به جدی نگرفتن بازی و رها کردن فوتبال در زمین حریف متهم کرده بود. با اینکه پاریسی ها در لیگ قهرمانان لایپزیش را شکست دادند ولی دیشب در لیگ فرانسه بار دیگر در مقابل بوردو نمایشی ضعیف داشتند و به تساوی 2-2 رضایت دادند.

 

توخل در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما نباید مثل نیمه دوم این بازی طوری کار کنیم که انگار هیچ کدام از بازیکنان‌مان میلی به تلاش کردن ندارند. نیمه اول مشکلی نداشت و ما ساده بازی کردیم. اما در نیمه دوم فاقد جدیت لازم برای تمام کردن بازی و رسیدن به پیروزی بودیم. ما از کمبود عزم و اراده رنج می بردیم".

 

1548274

 

سرمربی PSG در ادامه گفت: " من معمولاً از تیمم حمایت و محافظت می کنم ولی امروز چنین قصدی ندارم. بعد از بازی موناکو اصلاً نیازی به این نداشتیم که درست مثل آن بازی رفتار کنیم و امتیاز از دست بدهیم. ما در نیمه دوم بازی امروز شکست خوردیم و مسئولیت این به عهده تیم است. البته من هم به نوبه خودم مسئولیتم را می پذیرم".

 

 

دیدگاه‌ها