کد خبر : 1722090 | 09 آذر 1399 ساعت 10:40 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

فکری در رختکن به رشید و حسینی چه گفت؟

ساعاتی قبل از آنکه تصویر حسینی و مظاهری از سوی رسانه باشگاه استقلال به عنوان سندی بر آشتی این دو منتشر شود، نشستی میان دو دروازه‌بان و سرمربی تیم برگزار شد.

فکری در رختکن به رشید و حسینی چه گفت؟

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی، در این نشست دروازه‌بان‌های استقلال صحبت‌های خود را در مقابل دیدگاه سرمربی‌شان مطرح کردند و محمود فکری هم با سعه‌صدر به تمام صحبت‌هایی که این دو دروازه‌بان به زبان آوردند، گوش کرد و سپس با آنها به صحبت پرداخت .


فکری به حسینی و مظاهری گفته: من می‌دانم که هر دوی شما دوست دارید نفر اول شوید اما برای من ملاک آمادگی است و هر دروازه‌بانی که شرایط بهتری داشته باشد در دروازه قرار می‌گیرد. از شما می‌خواهم تلاش کنید و در محیطی کاملاً دوستانه با هم بجنگید و پیراهن شماره یک را از من بگیرید. من قطعاً تلاش هر دوی شما را می‌بینم. 


فکری به حسینی و مظاهری این جملات را هم گفته: از هر دوی شما می‌خواهم طوری رفتار نکنید که بهانه دست دیگران بدهید تا مطالب حاشیه‌ای علیه شما منتشر کنند. از شما می‌خواهم حواس‌تان به همه جا باشد و مانند دو رفیق در تمرینات حاضر شوید. من قطعاً نیاز به یک دروازه‌بان ندارم. بازی‌های بسیاری در ادامه باقی مانده و نیاز دارم هر دوی شما در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشید تا ما در لیگ و بازی‌های سخت آتی احساس کمبود نکنیم.


اعتقاد راسخ فکری به دو دروازه‌بان


محمود فکری عمیقاً اعتقاد دارد که تیمش باید دو دروازه‌بان آماده داشته باشد.  فکری حضور دو دروازه‌بان مدعی را هم به نفع مدعیان قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیمش می‌داند و هم بر این باور است که در نهایت استقلال از این رقابت سود خواهد جست.  


حتی حواشی حاصل از حضور دو دروازه‌بان مدعی نیز سبب نشده تا سرمربی استقلال اقدام به قرار دادن نام یکی از این دو دروازه‌بان در لیست خروج تیمش کند. فکری اعتقاد دارد که با این شرایط استقلال قطعاً در کوران رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه نخواهد شد.  از طرفی نگرانی‌های حاصل از مصدومیت‌های یکی از این دو دروازه‌بان کاهش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها