کد خبر : 1722100 | 09 آذر 1399 ساعت 11:09 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

پس از نمایش خوب در مسابقه نمایشی

مایک تایسون: برای مبارزه به رینگ برمی‌گردم

مایک تایسون بعد از یک مبارزه نمایشی با ری جونز جونیور می‌گوید قصد دارد به رینگ بوکس برگردد و به مبارزه به عنوان بوکسور ادامه دهد.

مایک تایسون: برای مبارزه به رینگ برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، مایک تایسون اسطوره دنیای بوکس با شرکت در یک مبارزه نمایشی با روی جونز جونیور بعد از سال‌ها مبارزه واقعی را تجربه کرد هر چند این مبارزه نمایشی بود ولی تایسون بعد از هشت رند مبارزه علیه ری جونز با او به تساوی رسید. در پایان این مبارزه نمایشی اما تایسون که از حضور دوباره در رینگ بوکس به ذوق آمده بود اعلام کرد قصد دارد دوباره به میادین برگردد و به عنوان بوکسور در رینگها حضور یابد.

 

1548303

 

مایک آهنین در حالی در شهر لس‌آنجلس در یک مبارزه نمایشی به مصاف ری جونز رفت که نگاه های زیادی به این مبارزه معطوف شده بود. تایسون بعد از 15 سال قدم به رینگ بوکس گذاشت تا در اسیپلز سنتر با ری جونز جونیور مصاف دهد. یک مبارزه نمایشی در هشت راند. این دو بوکسور هر هشت راند را در مقابل هم مبارزه کردند و در نهایت داور نتیجه مبارزه را مساوی اعلام کردند.

 

1548302

 

تایسون و ری جونز در حالی مقابل هم قرار گرفته بودند که مجموع سن هر دوی آنها به 105 سال می رسید. درحالیکه نظر افکار عمومی درباره مبارزه تایسون و ری جونز متفاوت بود اما مایک آهنین در 54سالگی بعد از پایان مبارزه اش اعلام کرد قصد دارد از همین هفته به دنیای بوکس برگردد.

 

1548300

 

تایسون بعد از مبارزه نمایشی خود که با هدف جمع آوری اعانه برای چند سازمان خیریه برگزار شده بود گفت: " این بهتر از مبارزه برای عناوین قهرمانی است. ما حالا انسان‌دوست هستیم و می‌توانیم برای دنیا کار خوبی انجام بدهیم. باید این کار را دوباره تکرار کنیم. من واقعاً دلم می‌خواهد این کار را دوباره انجام بدهم. از نتیجه مساوی راضی‌ام چون هدفم این بود که تماشاچی‌ها را سرگرم کنم. تماشاچی‌ها از چیزی که دیدند راضی بودند. هیچکس فکرش را نمی کرد که من بتوانم هشت راند دوام بیاورم ولی یک بوکسور باید تا آخر سرپا بماند. بوکس یعنی همین. از اینکه در این برنامه شرکت داشتم خیلی خوشحالم و از اینکه بر خلاف نظر همه توانستم تا آخر هشت راند سرپا بمانم راضی هستم. از شرکت در این برنامه خوشحالم و به شرکت در برنامه های مشابه ادامه خواهم داد".

 

تایسون در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در شرایط مشابه دوباره در چنین مبارزه هایی شرکت خواهد کرد یا نه گفت: " صد در صد. امیدوارم جونز هم همین نظر را داشته باشد. ما باید دوباره با هم مبارزه کنیم".

 

1548299

 

تایسون در این مبارزه از نظر بدنی آمادگی بالایی داشت و در طول مبارزه عملکرد قابل توجهی به نمایش گذاشت. تایسون 54ساله که به مصاف جونز 51ساله رفته بود در بخش اعظم هشت راند نسبت به حریف جوانترش برتری داشت. جونز بیشتر سعی می‌کرد تایسون را در رینگ به دنبال خودش بکشد تا او را خسته کند. اما جونز هم در پایان مبارزه اعلام کرد او هم مثل تایسون به تکرار چنین مبارزاتی و بازگشت به رینگ بوکس علاقه مند شده است.

 

1548301

 

این مبارزه از نظر تکنیکی با عنوان نمایشی برگزار شد و در نتیجه نیازی به تایید کمیسیون ورزشی ایالت کالیفرنیا نداشت و نتیجه اش در کارنامه رسمی این دو بوکسور درج نخواهد شد. با اینحال سه داور از دبلیو‌بی‌سی یا شورای جهانی بوکس در مبارزه حضور داشتند و در نهایت با رای هر سه نفر آنها نتیجه مبارزه تساوی اعلام شد.

 

عملکرد عالی تایسون که بعد از پانزده سال دوری از رینگ‌های بوکس و بعد از همه اتفاقات و تنشهای عجیب و غریبی که در این سال‌ها برایش اتفاق افتاده در رینگ بوکس نسبت به حریف خود برتری داشت و بسیاری از تماشاچیان را به یاد مایک آهنین سالهای دور انداخت واقعاً شگفت انگیز بود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها