کد خبر : 1722103 | 09 آذر 1399 ساعت 11:26 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

شرایط بهتری مقابل استقلال برای گرفتن سه امتیاز داریم

حق‌وردی:‌ امیدوارم قضاوت با گوشی در ایران مد نشود

مدافع پیکان همچنان بابت اتفاقات داوری بازی با ذوب آهن ناراحت است و برخی رفتارهای سرزده در این بازی در صحنه پنالتی را غیرقانونی و حتی زشت برای فوتبال ما می داند.

حق‌وردی:‌ امیدوارم قضاوت با گوشی در ایران مد نشود 

حجت حق وردی، مدافع پیکان در گفت و گو با خبرنگار ورزش 3، درخصوص شرایط پیکان برای بازی با استقلال که یک بازی مهم برای هر دو تیم به شمار می آید، با اشاره به شوک رفت و برگشت مهدی تارتار به این تیم اظهار داشت: بعد از بازی با شهر خودرو که برد خوبی به دست آوردیم، استعفای حاج مهدی یک شوک بزرگ را به ما وارد کرد. همه ما ناراحت بودیم چون در این مدت کوتاه فهمیده بودیم که با تفکرات آقای تارتار می توانیم امسال نتایج خوبی بگیریم. 


وی ادامه داد: خوشبختانه با صحبت هایی که ایشان با مدیریت باشگاه داشتند در نهایت در جمع ما ماندنی شدند. حاج مهدی حق دارد چون تیم را خودش نبسته است اما بازیکنان با کیفیتی که داریم باعث می شود با تلاش در طول فصل به آن چیزی که مدنظر ایشان است دست پیدا کنیم. 


حق وردی گفت: بعد از این اتفاقات آماده بازی ذوب آهن شدیم آنهم مقابل تیمی که می دانستیم کار سختی مقابل آن ها خواهیم داشت. به واسطه شرایطی که در بازی با شهر خودرو رخ داده بود کمی بچه ها خسته بودند اما حاج مهدی یک روزه تیم را جمع و جور کردند و با کمک بچه ها دست پر از این بازی خارج شدیم.  خدا را شکر بازی هم همه جوره به نفع ما بود و به لحاظ فنی و خلق موقعیت نشان دادیم که حق ما سه امتیاز بود اما اتفاقات عجیبی افتاد که پنالتی گرفته شده برای ما را داور برگرداند. 


وی با اشاره به بازی با استقلال گفت: این هفته هم مقابل استقلال بازی سختی داریم اما ما با توجه به شناختی که از تیم امسال دارم و عملکردمان در دو، سه بازی قبل می توانیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم. با توجه به دو بازی قبلی اعتماد به نفس بچه ها بیشتر شده است.  به همین خاطر و با این شرایط درست است که استقلال از نظر امتیازی بالاتر از ما هستند اما اما شرایط بهتری برای این بازی داریم چون تیمی متفاوت نسبت به دو فصل اخیر هستیم. 

 

1339638


وی افزود: استراحت پیکان کمتر از استقلال است چون در این سه بازی نسبت به بقیه تیم ها بازی های فشرده تری را داشته است. با این حال از نظر بدنی آماده هستیم و با ریکاوری مناسب خودمان را برای این بازی آماده می کنیم. 


حق وردی در مورد اینکه چرا او برخلاف کادرفنی و دیگر بازیکنان پیکان که معتقدند با آن نگرفتن پنالتی حق ذوب آهن تضییع نشد، نسبت به این مساله شاکی است، گفت:‌ در بازی با ذوب آهن و در آن لحظه که پنالتی گرفته نشد نه تنها من بلکه همه بازیکنان مخالف بودیم چون وقتی داور سوت را می زند دیگر پنالتی اعلام شده است. 


وی ادامه داد: سه امتیازی که به این شکل ازما گرفته شد بسیار برای ما می توانست ارزشمند باشد. تعجب ما این بود که چطور داور وقتی VAR در ایران نیست اشتباه خودش را با دیدن صحنه بازی در یک گوشی چک می کند. این اتفاق بیفتد دیگر نمی شود کار کرد چون همه دیگر همین کار را انجام خواهند داد و امیدوار این مساله در فوتبال ما مد نشود. به هرحال طبیعی بود که روی آقای مهدوی بابت اتفاقات اخیر داوری برای ذوب آهن فشار باشد و حتی خود آقامهدی هم بعد از این مساله گفتند که فشار از روی ایشان برداشته شد. 


حق وردی ادامه داد:‌ با این همه اما اینکه مربی تیم گوشی دست داور بدهد واقعا اتفاق زشتی در فوتبال ما هست و این کار داور چهارم که گوشی را بیاورد و با گرفتن وقت بازی تصمیم را عوض کند به نظرم نه تنها کاری غیرحرفه ای به شمار می آید بلکه غیرقانونی هم بود. من با کل قضیه که حق ذوب آهن در این چند هفته از ناحیه داوری خورده شده بود مشکلی ندارم. برخوردی هم نبود و حتی پورامینی هم این مساله را به آقای مهدوی گفت و ایشان هم از بازیکن ما تشکر کرد اما این کار دادن گوشی توسط مربی واقعا زشت بود. 


مدافع پیکان در ادامه با اشاره به عملکرد خوب دفاعی این تیم با توجه به تغییرات به وجود آمده از شرایط بهتر این تیم در لیگ بیستم حرف به میان آورد و گفت:‌ قطعا از نظر کیفی تیم فصل قبل ما بهتر از امسال است که با همه عملکرد خوبی که داشت به خاطر برخی حواشی به سختی در لیگ ماند. با این همه من فکر می کنم بازیکنان جوان و مستعد خوبی داریم که در کنار حاج مهدی می توانند با عملکردی که در این سه هفته داشته اند جایگاهی به مراتب بهتر از سال قبل به دست بیاورند و من بابت این مساله مطمئن هستم. با این حال هنوز هفته های ابتدایی لیگ است اما شک ندارم که این پیکان امسال دغدغه سقوط نخواهد داشت و چشم انداز من بودن مان در بین هفت، هشت تیم بالای جدول است.

دیدگاه‌ها