کد خبر : 1722108 | 09 آذر 1399 ساعت 11:57 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال مولر به انگلیسی‌ها؛ کارشناس بعدی لیگ برتر؟

توماس مولر ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی مقابل اشتوتگارت در مصاحبه مطبوعاتی از کلیشه‌ای بریتانیایی استفاده کرد تا نشان دهد می‌تواند کارشناس فوتبال انگلیس باشد.

سیگنال مولر به انگلیسی‌ها؛ کارشناس بعدی لیگ برتر؟

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل اشتوتگارت در مقابل دوربین خبرنگاران آلمانی به کلیشه‌ای انگلیسی اشاره کرد و خبرساز شد.

 

مولر که در پایان بازی در مقابل آرچی ریند خبرنگار تلویزیون بوندس لیگا قرار گرفته بود در شروع صحبتهایش برای توصیف بازی گفت: " بریتانیایی‌ها چه می گویند؟ یک تیم باید قدرتش را در یک روز طوفانی و بارانی در استوکس نشان دهد. البته امروز باد نمی آمد و اشتوتگارت هم استوکس نیست اما اشتوتگارتی‌ها در هفته‌های اخیر خیلی خوب بازی کرده بودند".

 

1548311

 

اشاره توماس مولر به یک کلیشه بریتانیایی است که کارشناسان فوتبال این کشور بارها از آن استفاده کرده اند. در فوتبال انگلیس به عنوان نمادی از یک بازی دشوار به بازی کردن در روزهای پرباد در استادیوم معروف استوک‌سیتی اشاره می‌شود. به این ترتیب عبارت " بازی در شب پرباد استوکس" در فوتبال بریتانیا به کلیشه ای از یک بازی بسیار دشوار خارج از خانه تبدیل شده است.

 

1532298

 

مولر با استفاده از این کلیشه تمام انگلیسی نشان داده که روزی که بازنشسته شده و کفش هایش را بیاویزد از نامزدهای مهم شبکه های ورزشی انگلیسی برای استخدام شدن به عنوان کارشناس فوتبال است.

 

 

دیدگاه‌ها