کد خبر : 1722110 | 09 آذر 1399 ساعت 12:05 | 19.5K بازدید | 1 دیدگاه

آرسنال نگران اشتباه اوزیل؛ په‌په فروشی است

روزنامه انگلیسی دیلی‌استار مدعی است باشگاه آرسنال قصد فروش نیکلاس په‌په را دارد که در حال حاضر گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه است.

آرسنال نگران اشتباه اوزیل؛ په‌په فروشی است

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی استار در یک خبر اختصاصی مدعی شد از منابع درون باشگاه آرسنال دریافته که این باشگاه به این نتیجه رسیده که برای خرید نیکلاس په‌په ستاره این تیم که رکورد گران‌ترین خرید تاریخ باشگاه را یدک می‌کشد بیش از آنچه باید هزینه کرده و حالا آماده است تا در صورت دریافت پیشنهاد مناسب په‌په را به فروش برساند.

 

این روزنامه می‌گوید آرسنال قصد دارد از اشتباهی که در خرید و حفظ مسوت اوزیل مرتکب شده این بار جلوگیری کند. په‌په هفته گذشته در دیدار حساس با تاتنهام بدون دلیل با بازیکن حریف درگیر شد و کارت قرمز دریافت کرد. او به همین دلیل محروم است و امروز در مقابل ولوز به میدان نمی رود.

 

1548314

 

بعد از اخراج په‌په در بازی با تاتنهام میکل آرتتا به سختی از او انتقاد کرد و حرکتش را غیر قابل قبول دانست. په‌په در نهایت مجبور شد به خاطر کاری که انجام داده از تیمش عذرخواهی کند.

 

دیلی استار می‌گوید آرسنالی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که په‌په در صورتیکه سال‌ها در آرسنال ماندگار شود به دلیل دستمزد بالایش این باشگاه را با مشکلی مثل مشکل مسوت اوزیل مواجه خواهد کرد و در نتیجه مدیریت باشگاه مترصد است با دریافت پیشنهاد کافی او را سریعاً به فروش برساند.

 

 

دیدگاه‌ها