کد خبر : 1722114 | 09 آذر 1399 ساعت 12:23 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب ادعای 250 میلیونی پرسپولیس درباره آزادی

رئیس مجموعه ورزشگاه آزادی ادعای سرخ ها درباره پرداخت 250 میلیون تومانی برای اجاره این استادیوم را تکذیب کرد.

تکذیب ادعای 250 میلیونی پرسپولیس درباره آزادی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته پس از پیروزی پرسپولیس در برابر صنعت نفت آبادان، یحیی گل محمدی به انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی پرداخت و گفت که «250 میلیون برای هر بازی پرداخت می‌کنیم و این هم وضعیت چمن است». پس از او دیگر مسئولان پرسپولیسی نیز این انتقاد را مطرح کردند و حتی سرمربی تیم نفت آبادان هم روی این ادعا صحه گذاشت. 

 

حالا سیف رئیس مجموعه آزادی در گفتگویی که با رادیو داشته، با اشاره به این ادعا گفته است: بعضی دوستان مطرح کردند هر بازی 250 میلیون تومان برای میزبانی به ورزشگاه آزادی پرداخت می‌کنیم که واقعیت ندارد. در یک سال گذشته پولی از سمت باشگاه‌ها برای مجموعه آزادی واریز نشده است. تلاش می‌کنیم باشگاه‌ها با آرامش خاطر مسابقات خود را برگزار کنند.

 

او همچنین درباره بلند بودن زمین عنوان کرد: ضمن احترام به همه دوستان ملاک ما نظر ناظر بازی است. قبل از هر مسابقه ناظر اندازه چمن را کنترل می‌کند. اندازه استاندارد چمن باید دو تا سه سانتیمتر باشد. درجه بندی برای چمن زن هم مثل سابق است. در روز بازی پرسپولیس با صنعت نفت بارندگی بود و برای همین یک روز زودتر چمن را کوتاه کردیم. سپس یک نایلون روی چمن کشیده شد تا چمن به واسطه بارندگی خراب نشود. این احتمال را می‌دهیم چمن به دلیل زود کوتاه شدن و گرمایش از کف چند میلیمتر رشد داشته باشد ولی این اندازه هم نمی‌تواند استاندارد را تغییر بدهد. شاید به این خاطر که هوا بارانی و حرکت توپ سنگین بود، دوستان این احساس را داشتند که چمن بلند بوده است.

دیدگاه‌ها