کد خبر : 1722116 | 09 آذر 1399 ساعت 12:26 | 78.6K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف پرستار دیگو: دروغ گفتم، به مارادونا سر نزدم

پرستار دیگو مارادونا اعتراف کرد که ادعای اولیه‌اش درباره اینکه در روز آخر زندگی دیگو به اتاقش سر زده و علائم حیاتی او را بررسی کرده دروغ بوده است.

اعتراف پرستار دیگو: دروغ گفتم، به مارادونا سر نزدم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه دنیای فوتبال همچنان سوگوار از دست دادن اسطوره اش دیگو مارادونا است که روز چهارشنبه در آرژانتین از دنیا رفت جزئیات جدیدی از شرایط او در آخرین روزهای حیاتش فاش می‌شود.

 

1547630

 

در جدیدترین خبر که توسط رسانه‌های آرژانتینی منتشر شده پرستار مارادونا که ابتدا عنوان کرده بود در روز آخر حیات مارادونا به او سر زده و علائم حیاتی‌اش را چک کرده حالا اعتراف کرده که این ادعایش دروغ بوده است.

 

این پرستار که شب قبل از درگذشت مارادونا در خانه او حضور داشته پیشتر ادعا کرده بود که در ساعت 6:30 صبح به او سر زده و مشاهده کرده که دیگو به شکل عادی نفس می‌کشد. او همچنین ادعا کرده بود که ساعت 7:30 صدای استفاده دیگو از سرویس بهداشتی را شنیده است.

 

1547639

 

اما رسانه‌های آرژانتین حالا اعلام کردند که این پرستار بر خلاف ادعاهای اولیه اش اعتراف کرده که دروغ گفته و در صبح روز وفات مارادونا با اینکه در خانه او بوده اصلاً وارد اتاق دیگو نشده و به او سر نزده است. این پرستار به مقامات قضایی گفته که دیگران به او گفته اند در گزارش خود دروغ بگوید. گفته می‌شود این پرستار ظهر روز درگذشت مارادونا وارد اتاق او شده و متوجه شده دیگو نفس نمی‌کشد و حتی سعی کرده با تنفس دهان به دهان او را احیا کند.

 

 

دیدگاه‌ها