کد خبر : 1722122 | 09 آذر 1399 ساعت 12:48 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالرزاق حمدالله از فوتبال عربستان اخراج می شود؟

رسانه های عربستانی می گویند که احتمال می رود عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی النصر از فوتبال عربستان اخراج شود.

عبدالرزاق حمدالله از فوتبال عربستان اخراج می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال در دیدار پایانی جام حذفی این کشور، با نتیجه 2 بر یک از سد النصر رقیب سنتی خود گذشت و به مقام قهرمانی در این رقابت ها دست یافت.


اما پس از این دیدار و در زمان اهدای مدال های دو تیم، عبدالرزاق حمدالله ستاره مراکشی و کاپیتان النصری ها از حضور در این مراسم خودداری کرد که همین عامل باعث شده تا بسیاری از افراد در فوتبال عربستان، خواهان اخراج او شوند.


پس از پایان بازی، کاپیتان و مربی دو تیم باید برای دریافت مدال های خود به روی سکو می رفتند و جوایز خود را دریافت می کردند چرا که در پروتکل های بهداشتی آمده است که این کار باید فقط توسط سرمربی و کاپیتان های دو تیم انجام شود.


عبدالرزاق حمدالله کاپیتان النصری ها از حضور بر روی سکو خودداری کرد و ولید عبدالله سنگربان النصری ها به جای او برای دریافت مدال های تیم نائب قهرمان به روی سکو رفت.

 

1532339


مسئولین النصر در توجیه این حرکت حمدالله اعلام کرده اند که ولید عبدالله و یحیی الشهری کاپیتان های اصلی النصر هستند و عبدالرزاق حمدالله در دیدار مقابل الهلال بازوبند کاپیتانی را بر دست بسته است.


این در حالی است که برخی ها این حرکت عبدالرزاق حمدالله را با حرکت الحسن کیتا بازیکن غنایی سابق الاتحاد مقایسه کرده و خواستار اخراج حمدالله از فوتبال عربستان هستند. کاری که با کیتا نیز انجام شد.


در سال 2008 مقامات ورزشی عربستان پس از رفتارهای ننگین الحسن کیتا بازیکن تیم الاتحاد در دیدار فینال جام پادشاهی عربستان در مقابل الشباب، قرارداد او را با الاتحاد فسخ و او را از فوتبال عربستان اخراج کردند.


کیتا پس از اینکه در دیدار فینال، با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد، علاوه بر اینکه به صورت داور مسابقه آب دهانش را پرتاب کرد، حرکات دیگری را نیز انجام داد.


مقامات فوتبال در عربستان سعودی بر این عقیده بودند که این اقدامات الحسن کیتا با اخلاق و ارزشهای جامعه عربستان مطابقت ندارد، بنابراین قرارداد وی با الاتحاد را فسخ و او را از فوتبال عربستان اخراج کردند.

دیدگاه‌ها