کد خبر : 1722132 | 09 آذر 1399 ساعت 13:30 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواریم با سه امتیاز برگردیم؛

نوازی: بازی مقابل فینالیست آسیا در تهران سخت است

مربی تیم فوتبال شهرخودرو می گوید هنوز شرایط مصدومیت چند بازیکن این تیم و قاسمی‌نژاد برای حضور در ترکیب تیم، مقابل پرسپولیس مشخص نیست.

نوازی: بازی مقابل فینالیست آسیا در تهران سخت است

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو که تیمش باید روز آینده به مصاف پرسپولیس برود، در نشست خبری پیش از این مسابقه عنوان کرد: به هر حال همه بازی های لیگ برتر سخت هستند و به طبع بازی کردن با فینالیست آسیا در تهران کار سختی است.


او سپس با اشاره به شرایط شهرخودرو اضافه کرد: تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد. هر چند ما چند بازیکن تیم را در بازی های اخیر نداشتیم و مصدوم بودند. با تمام این مسائل ما به بچههایمان اعتماد داریم و امیدواریم آنها نمایش خوبی داشته باشند و با سه امتیاز به مشهد بازگردیم.


سوال بعدی از نوازی در رابطه با خط هجومی پرسپولیس بود که سه بازی متوالی موفق به گلزنی نشده است. بازیکن سابق استقلال در واکنش به این سوال بیان کرد: فکر می کنم شانس در فوتبال دخیل است. گاهی توپ هایی گل می شود که باور کردنش مشکل است و گاهی ساده ترین توپ ها را بازیکنان از دست می دهند. قشنگی فوتبال به همین لحظات است. در بازی قبل دقیقه 94 علیه ما پنالتی گرفتند که انصافا پنالتی نبود. به هر حال بازی سختی است و فکر میکنم شرایط فوتبال برای همه یکسان است و کسی که انسجام و آرامش داشته باشد، قطعا نتیجه می گیرد. من فکر می کنم فوتبال شانس است.

 

1548354


نوازی سپس در مورد محرومیت رحمتی و غیبت او در کنار زمین، توضیح داد: بله. اگر ایشان دستور بدهند، من کنار زمین می ایستم و اگر نه هم که یکی دیگر از اعضای کادر فنی تیم حضور خواهد داشت. به هر حال پیش می آید؛ بگوی مگوی کوچکی بعد از پنالتی در بازی آخر ایجاد شد و داور تصمیم گرفت او را اخراج کند.


نوازی در مورد آخرین شرایط مصدومیت قاسمی نژاد توضیح داد: ایشان هنوز یک مقدار مشکل دارند ولی شرایطش برای حضور در این بازی مشخص نیست. فرشاد فرجی دیگر مصدوم تیم ما است. اول مصاحبه هم گفتم که ما برخی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم.

دیدگاه‌ها