کد خبر : 1722137 | 09 آذر 1399 ساعت 13:53 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع پرسپولیس در مرحله تمرینات اختصاصی

محمد انصاری: عجله‌ای برای بازگشت ندارم

مدافع مصدوم تیم پرسپولیس این روزها تمرینات اختصاصی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام می دهد و آنطور که خودش می گوید عجله ای برای بازگشت ندارد.

محمد انصاری: عجله‌ای برای بازگشت ندارم

به گزارش"ورزش سه" محمدانصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که با مشکل مصدومیت روبرو است در حال حاضر دوران آماده سازی مقدماتی را انجام می دهد.


به گزارش خبرگزاری "ایرنا" انصاری در خصوص آخرین وضعیت خود، گفت: در این مدت، با تمرکز بالا روی بهبود مصدومیتم کار کردم که شکر خدا با زحمات کادرفنی و کادرپزشکی، شرایط خوبی دارم. مدتی است تمرینات اختصاصی را در دو نوبت هر روز انجام می‌دهم و عجله‌ای برای بازی ندارم تا بتوانم با آمادگی صددرصد بازگردم.

 

انصاری در مورد بازی‌های لیگ بیستم در سه هفته اخیر، گفت: لیگ امسال به خاطر شیوع کرونا، شرایط خاصی دارد و از الان زود است که در مورد وضعیت و آمادگی تیم‌ها صحبت کنیم. باید چند هفته بگذرد تا تیم‌ها شکل اصلی خود را پیدا کنند.


او  در خصوص فینال آسیا افزود: خدا را شکر در چند سال اخیر توانستیم در آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم. پرسپولیس جزو بهترین تیم‌های آسیا و فینالیست شایسته‌ای برای این رقابت‌ها است.

 

مدافع سرخپوشان همچنین گفت:" بیشتر از هر چیز، پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. از همه می‌خواهیم به پرسپولیس نگاه ملی داشته باشند و کمک کنند تا بتوانیم دست پر از قطر بازگردیم.

 

دیدگاه‌ها