کد خبر : 1722140 | 09 آذر 1399 ساعت 14:03 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان با سه گل استارت زد؛

برف روبی در ارومیه برای انجام لیگ بانوان (عکس)

شاگردان مرضیه جعفری در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان موفق شدند در یک بازی پرماجرا، حریف ارومیه‌ای خود را از پیش‌روی بردارند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم که با 7 عنوان قهرمانی رکوردی دست‌نیافتنی را در ادوار لیگ برتر به ثبت رسانده، در قامت مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید مسابقات را در یک بازی جنجالی و پرماجرا توانست با پیروزی سه گله آغاز کند؛ شاگردان جعفری که ویدئو استراحت آن‌ها در آمبولانس در بین دو نیمه به جای رفتن به رختکن، حسابی در فضای مجازی وایرال شد، در شرایطی به مصاف همیاری ارومیه رفتند که بازی احتمال داشت به علت بارش برف کنسل شود اما تلاش‌های بسیاری انجام شد تا اینکه با تاخیری دو ساعته سرانجام بازی دنبال شد.

 

شاگردان جعفری توانستند با برتری سه گله، گام نخست خود در فصل جدید را با قاطعیت در ارومیه بردارند و با یک نمایش مالکانه و زیبا، همچنان در کسوت یک مدعی به کار خود در فوتبال بانوان ادامه دهند؛ هر چند که در فصل جاری لیگ برتر فوتبال بانوان، بمی‌ها رقبای بسیاری را مقابل خود می‌بینند اما آن‌ها امیدوارند بتوانند در ادامه فصل نیز به صلابت خود ادامه داده تا هشتمین قهرمانی‌شان را بتوانند با هدایت مرضیه جعفری جشن بگیرند.

 

نکته جالب این است که همگام با لغو بازی سپاهان - تراکتور در تبریز، در ارومیه محل برگزاری بازی تیم بانوان نیز برف شدیدی باریده بود و امکان انجام مسابقه وجود نداشت اما سرانجام مسئولان ورزشگاه به هر نحوی بود که عملیات برف روبی را انجام دادند و بازی همیاری - شهرداری بم به انجام رسید.

 

1548368

 

1548369

 

1548370

 

تیم شهرداری بم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان با قرعه استراحت مواجه شده است تا بتواند فرصتی بیشتری را برای ریکاوری و آماده‌سازی نسبت به رقبای خود داشته باشد.

دیدگاه‌ها