کد خبر : 1722152 | 09 آذر 1399 ساعت 15:15 | 15.5K بازدید | 4 دیدگاه

بوتراگنیو:

نه داور و نه VAR پنالتی های رئال را ندیدند

مدیر ارتباطات رئال معتقد است رئال برابر آلاوس قربانی داوری شد.

نه داور و نه VAR پنالتی های رئال را ندیدند

به گزارش "ورزش سه"، دپورتیوو آلاوس شب گذشته شگفتی بزرگی را رقم زد. این تیم که چندی پیش بارسا را با وجود 10 نفره شدن با تساوی متوقف کرده بود، توانست رئال را در ورزشگاه دی استفانو 2-1 شکست دهد. 

در این بازی رئالی ها از داوری گلایه داشتند. داور و ویایآر روی صحنه برخورد ادن هازارد درون محوطه جریمه آلاوس اعتقادی به پنالتی نداشتند و در ادامه کشیده شدن موی مارسلو توسط مدافع آلاوس هم با دخالت ویایآر، به اخطار منجر نشد.

 

 

1548250

 

 

امیلیو بوتراگنیو مدیر ارتباطات رئال در مورد بازی گفت:« بازی برای ما بد شروع شد ولی در 25 دقیقه پس از دریافت گل اول، خیلی خوب کار کردیم. شانس های زیادی داشتیم و می توانستیم گلزنی کنیم. گل دوم حریف روی اشتباه تیبو کورتوا، جریمه سختی برای ما بود و روحیه تیمی را کاهش داد. در 15 دقیقه پایانی هم موقعیت های واضحی برای گلزنی داشتیم که از دست رفتند. سه امتیاز را به راحتی از دست دادیم و باید بگویم که فوتبال از این حوادث زیاد دارد.»

 

 

1548220

 

 

بوتراگنیو ادامه داد: «چند روز پیش اینتر را برده بودیم و روحیه مان خیلی بالا بود. تصور چنین شکستی را نداشتیم اما سوای نتیجه، در مجموع خوب بازی کردیم. پنالتی ها؟ صحنه مربوط به مارسلو قطعا پنالتی بود و همچنین  روی هازارد پنالتی کردند. اینجا داور و وی ای آر را داریم ولی تصمیمی دیگر گرفتند.»

 

 

1548225

دیدگاه‌ها