کد خبر : 1722173 | 09 آذر 1399 ساعت 16:45 | 31.5K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

مسی محبوب ترین فوتبالیست در آمریکا؛ رونالدو سوم

لیونل مسی بالاتر از کریستین پولیشیچ و کریس رونالدو محبوب ترین فوتبالیست در ایالات متحده است.

مسی محبوب ترین فوتبالیست در آمریکا؛ رونالدو سوم

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در ایالات متحده ورزش اول و جزو ورزش های محبوب این کشور نیز قرار ندارد اما به خصوص پس از موفقیت های سال های گذشته تیم زنان آمریکا و نیز قوت گرفتن لیگ حرفه ای MLS، حالا توجه به فوتبال در آمریکا بیشتر شده است.

 

 

1543059

 

 

حضور فراوان لاتین تبارها نیز کمک کرده است تا در آمریکا بیش از گذشته به فوتبال توجه شود. شاید دوست داشته باشید بدانید که در این کشور کدام فوتبالیست مشهورتر از دیگران است. در میان بازیکنان بومی، کریستین پولیشیچ ستاره سابق دورتموند و حال حاضر چلسی محبوب ترین است. او بازوبند کاپیتانی تیم آمریکا را نیز در اختیار دارد. در مجموع اما لیونل مسی از همه بالاتر است. رونالدو با وجود اینکه محبوب ترین فوتبالیست دنیا در اینستاگرام است؛ اما در آمریکا محبوبیت مسی را ندارد.

 

سایت "Soccer.com "، براساس فروش پیراهن ها طی بازه زمانی 11 اکتبر تا 22 نوامبر، محبوب ترین بازیکن فوتبال در هر ایالت آمریکا را اعلام کرده است.

 

 

1427945

 

 

در اکثر ایالات، کریستین پولیشیچ، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو محبوب ترین بازیکن بوده اند اما چند ایالت مثل داکوتای شمالی، داکوتای جنوبی، آلاسکا، هاوایی و البته ورمونت، انتخاب های متفاوتی داشته اند.

لیونل مسی در 20 ایالت آمریکا از جمله ایالات پرجمعیت چون کالیفرنیا و تگزاس، بیشترین فروش پیراهن را داشته و پس از او کریستین پولیشیچ، وینگر جوان تیم ملی آمریکا و چلسی در 19 ایالت، بیشترین فروش پیراهن را داشته است.

 

 

1546820

 

 

کریستیانو رونالدو در رده سوم پرطرفدارترین بازیکن در آمریکا است و در پنج ایالت، پیراهن او بیشترین فروش را داشته است.

در ایالت اورگون، سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول محبوب ترین بازیکن شناخته شد. در ایالت داکوتای شمالی برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد و در ایالت داکوتای جنوبی، لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس محبوب ترین بازیکن فوتبال هستند. در ورمونت، دله آلی از تاتنهام بیشترین فروش پیراهن را داشته و آلاسکا و هاوایی هم سلیقه متفاوتی داشته اند. در آلاسکا، مارکوس رشفورد و در هاوایی، آنتونی مارسیال دو ستاره یونایتد محبوب ترین بوده اند.

 

 

1538682

دیدگاه‌ها