کد خبر : 1722216 | 09 آذر 1399 ساعت 19:15 | 189.9K بازدید | 1 دیدگاه

جنجال به اوج رسید؛

قتل غیرعمد؟ پرونده درگذشت مارادونا پیچیده شد!

اتهام قتل غیرعمد ممکن است گریبان پزشک معالج مارادونا را بگیرد.

قتل غیرعمد؟ پرونده درگذشت مارادونا پیچیده شد!

به گزارش "ورزش سه"، پزشک دیگو مارادونا به دلیل سهل انگاری در انجام وظایف پزشکی خود متهم شده و پلیس این پرونده را به عنوان یک پرونده قتل غیرعمد بررسی می کند. نیروهای پلیس روز یکشنبه به خانه لئوپولدو لوکه، پزشک شخصی مارادونا رفته اند و آنها در حال بررسی عملکرد تمام اعضای کادر مراقب مارادونا هستند.

 

حالا نشریه مارکا مدعی شد لوکه رسما توسط پلیس متهم شده و به زودی باید در مورد اقدامات خود در روزهای پایانی زندگی مارادونا در برابر دادستان شهادت دهد. یکشنیه تلویزیون آرژانتین تصاویر زنده ای از ورود پلیس به کلینیک این پزشک را پخش می کرد و در حال حاضر او به شدت تحت فشار است.

 

1548481

 

ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا، هفته گذشته خواستار تحقیقات جدی و کامل در مورد درگذشت ناگهانی مارادونا شده است. مورلا مدعی شد که اولین آمبولانس زمانی به خانه اجاره ای مارادونا در شمال بوینس آیرس رسید که مارادونا دچار نارسایی قلبی شده و نیم ساعت نیز از رخ دادن این اتفاق گذشته بود. او این تاخیر را "جنایتی احمقانه" توصیف کرد و مدعی شد مارادونا در 12 ساعت قبل از مرگش هرگز مورد معالجه و درمان از سوی کادر پزشکی قرار نگرفته است.

 

البته در ادامه مشخص شد اولین آمبولانس 11 دقیقه بعد از تماس از خانه مارادونا به آنجا رسیده و ادعای وکیل مارادونا به طور کامل درست نبوده است. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که برادرزاده 24 ساله مارادونا آخرین کسی بوده که او را در هنگام صرف صبحانه در روز مرگ مارادونا دیده بود.

 

جالب اینجاست پرستار مارادونا نیز که در ابتدا مدعی شده بود مدتی قبل از درگذشت مارادونا به او سر زده بود، امروز اعتراف کرد دروغ گفته است. اینگونه پرونده درگذشت مارادونا وارد فاز جدیدی شده و ممکن است کادر پزشکی او در این میان مقصر شناخته شوند.

 

1548482

دیدگاه‌ها