کد خبر : 1722221 | 09 آذر 1399 ساعت 19:04 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرخابی‌ها یکسال است به آزادی پول ندادند!

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد از یکسال گذشته پولی از طرف استقلال و پرسپولیس به آنها پرداخت نشده است.

سرخابی‌ها یکسال است به آزادی پول ندادند!

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دیدارهای خانگی خود در ورزشگاه آزادی تهران همواره مبلغی را به عنوان اجاره ورزشگاه به این مجموعه پرداخت می‌کردند. در این خصوص همیشه حرف و حدیث های زیادی مطرح بوده اما حالا مدیرعامل آزادی اعلام کرده که از یکسال پیش بدهی هایی انباشته شده است.


قدرت الله سیف مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی درباره اینکه آیا  باشگاه‌ها در زمان مقرر مبلغ اجاره ورزشگاه آزادی را پرداخت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند، گفت: «با توجه به این که تیم پرسپولیس در آستانه اعزام به قطر برای لیگ قهرمانان آسیا است اجازه بدهید در این حوزه ورود نکنیم، اما مراودات مالی بین ما، شرکت توسعه باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس وجود دارد که درون خانوادگی است. تلاش می‌کنیم آرامشی را برای تیم‌ها در نظر بگیریم.»


وی ادامه داد: «با این وجود اما برخی از دوستان در رسانه‌ها مطالبی را در باره این که در هر بازی 250 میلیون پرداخت می کنیم که واقعیت ندارد.حدود یک سال است از سوی باشگاه ها پولی برای مجموعه ما واریز نشده است. با این وجود تلاش می‌کنیم تیم ها با آرامش خاطر به ورزشگاه آزادی بیایند و مسابقات خود را برگزار کنند.»


با این تفسیر باید دید این بدهی که مبلغش کم هم نیست چگونه و در چه زمانی به ورزشگاه آزادی از سوی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت پرداخت می‌شود.

 

دیدگاه‌ها