کد خبر : 1722229 | 09 آذر 1399 ساعت 19:25 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

فریبا: در بازی سوم استقلال، داشتن تاکتیک مهم نبود

پیشکسوت استقلال معتقد است که با توجه به حواشی پیش آمده در بازی با فولاد، بحث تاکتیک در بازی با ماشین سازی خیلی مهم نبود.

فریبا: در بازی سوم استقلال، داشتن تاکتیک مهم نبود

به گزارش "ورزش سه"، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد شرایط کلی این تیم در لیگ بیستم گفت: اگر بخواهیم از روز اول صحبت کنیم، آمدن سرمربی دیر انجام شد. چرا که گفته می شد استراماچونی ممکن است برگردد که همه سرکار بودیم. شما می دانید که پیش فصل هر لیگی، بین 40 تا 45 روز زمان نیاز دارد. اما فکر کنم استقلال بیشتر از 20 روز فرصت نداشت.


وی ادامه داد: طبیعتا به همین دلیل ممکن است استقلال به دلیل زمان کم بدنسازی دچار اشکال شود. در بازی اول با مس رفسنجان خوب بازی کردن ولی بازی با فولاد به جهت فنی یک دیدار سختی بود که حاشیه ها هم برای تیم درست شد که به نظر من قشنگ نبود.


او گفت: البته فولاد تیمی بود که پیش فصل را زودتر شروع کرد و در ترکیبش تغییرات زیادی نداشت. تیمی که تغییرات نداشته باشد، در بحث اجرای تاکتیک کار آسان تری دارد چرا که فصل گذشته حضور داشته اند و با تفکرات آنها آشنا هستند.


او گفت: استقلال سرمربی اش را تغییر داده بود و آمدن یک سری تفکرات جدید باعث می شد مقداری به جهت اجرای کارهای تاکتیکی در اوایل فصل دچار اشکال شوند و برای به روز شدن بچه ها زمان ببرد.


پیشکسوت استقلال ادامه داد: زمانی که شما یک بازی را واگذار می کنی و مشکلات غیر فوتبالی برای شما پیش می آید، جمع کردن تیم برای شما سخت است. به نظر من بازی با ماشین سازی از لحاظ فنی و تاکتیکی مهم نبود و کسب 3 امتیاز از نان شب هم واجب‌تر بود چرا که اگر استقلال بازی را نمی برد، ممکن بود دچار مشکلاتی شود.


فریبا گفت: استقلال بازی در برابر ماشین سازی را برد و 5 موقعیت خطرناک نیز داشتند. به نظر من شرایطی در حال به وجود آمدن است و استقلال همیشه از سمت راست حمله می کرد. ولی اکنون زوج سازی میان میلیچ و نادری در سمت چپ، خبر خوبی است. من پیشرفت تاکتیکی را در بازی سوم دیدم و امیدوارم همینگونه پیش بروند و مصدومان این تیم از جمله یزدانی و اسماعیلی به بازی برسند. 


او ادامه داد: اینکه تمام نفرات در اختیار کادرفنی باشند، مسئله مهمی است. در حال حاضر هر 5 روز یکبار بازی ها برگزار می شود اما رفته رفته رقابت های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد و اگر نفرات از نظر فنی به هم نزدیک باشند، خیلی می تواند برای سرمربی مناسب باشد که از تمام عناصرش در بازی های نزدیک استفاده کند.


وی در مورد بازیکنان جدیدی که امسال جذب شده اند گفت: در کل نفرات جدیدی که به خدمت گرفته شده اند، بازیکنان خوبی هستند هر چند دو نفر آنها خیلی به کار گرفته نشده اند ولی سابقه آنها در لیگ برتر خوب است. به این تیم امیدوار هستم که در بازی های بعدی بتوانند نتایج بهتری بگیرند.


او در مورد خط حمله استقلال نیز گفت: یک اشکال دیگری که تیم دارد این است که کم گل می زند. که آن هم دلایل خودش را دارد. مثلا دیاباته کم کم در حال آماده شدن است چون دیرتر از سایرین به تیم اضافه شد و از لحاظ بدنی دچار اشکال است. خط هافبک تیم خوب کار کرده است. حالا نفرات دیگری مانند مهدی پور و مرادی هستند که می توانند به تیم اضافه شوند که ان شالله شرایط تیم بهتر شود.


وی در مورد نحوه کمک کردن پیشکسوت ها به تیم با عضویت در هیئت مدیره استقلال گفت: بحث هیئت مدیره یک بحث کلان است. آدم هایی که عضو هیئت مدیره می شوند یا مدیرعامل می شوند باید بتوانند مشکلات اقتصادی را حل کنند و آورده مالی داشته باشند. حالا این کار را با آوردن اسپانسر انجام می دهد یا مسائل دیگر.


وی ادامه داد: اینکه از اعضای پیشکسوت برای هیئت مدیره انتخاب شود، طبیعتا در این امر کارایی ندارند. هر هیئت مدیره ای باید یک آدم فنی داشته باشد. پیشکسوت ها می توانند در بحث فنی به هیئت مدیره کمک کنند. آن کمیته فنی که قرار است تشکیل شود، می تواند بیشتر به تیم کمک کند. باید کمیته فنی جوان و به روز باشد و کادرفنی با اعتباری که پیشکسوت ها دارند، می توانند از آن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها