کد خبر : 1722240 | 09 آذر 1399 ساعت 20:02 | 42.1K بازدید | 1 دیدگاه

رئال مادرید با یک لشکر غایب برابر شاختار (عکس)

لیست رئال مادرید برای بازی سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا برابر شاختار اوکراین منتشر شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابتهای هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه آلفردو دی استفانو میزبان آلاوس بود و در کمال ناباوری با نتیجه 2-1 از حریف خود شکست خورد تا روند پرنوسان تیم زین الدین زیدان همچنان ادامه داشته باشد.

 

شکست شب گذشته رئال مادرید مقابل آلاوس زمانی برای کهکشانی‌ها تلخ تر شد که ستاره بلژیکی این تیم یعنی ادن هازارد در اواسط نیمه اول یک بار دیگر دچار مصدومیت شد تا به نظر برسد او چند هفته دیگر از میادین دور خواهد بود و دوران کابوس وارش در رئال مادرید همچنان ادامه دارد.

 

رئال مادرید سه شنبه شب باید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار اوکراین برود و برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقات دارد. در همین ارتباط لیست کهکشانی ها برای بازی برابر شاختار در حالی اعلام شد که مطابق انتظار نام ادن هازارد در آن مشاهده نمی شود. از طرفی در حالی که به نظر می‌رسید ممکن است سرخیو راموس به بازی سه شنبه شب برسد اما کاپیتان رئالی ها نیز این مسابقه را از دست خواهد داد.

 

 

1548522

 

 

همچنین فدریکو والورده، آلوارو اودریوزولا، لوکا یوویچ و دنی کارواخال دیگر غایبان رئال مادرید در این مسابقه خواهند بود. این در حالی است که کریم بنزما بعد از چند مسابقه ای که به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بود، بالاخره چراغ سبز پزشکی را دریافت کرده و مشکلی برای مسابقه برابر شاختار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها