کد خبر : 1722248 | 09 آذر 1399 ساعت 21:03 | 48.1K بازدید | 3 دیدگاه

شکایت سرمربی منفور از بارسلونا

ممکن است کیکه ستین، سرمربی سابق بارسلونا از این باشگاه به دلیل عدم رعایت تعهدات شکایت کند.

شکایت سرمربی منفور از بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی سال جدید میلادی بود که مدیران بارسلونا در تصمیمی عجیب ارنستو والورده را برکنار کرده و کیکه ستین را به جای او به عنوان سرمربی جدید بلوگرانا انتخاب کردند. اما شرایط هرگز بر وفق مراد این سرمربی پیش نرفت و بعد از ناکامی در فتح لالیگا، شکست سنگین 2-8 مقابل بایرن مونیخ پایان کار او در نیمکت بارسلونا بود.

 

1540197

 

در ژانویه 2020 کیکه ستین قراردادی به مدت دو و نیم سال با بارسلونا امضا کرد و قرارداد او تا سال 2022 بود. حالا برخی نشریات اسپانیایی مانند رادیو کاتالونیا خبر از احتمال شکایت کیکه ستین از باشگاه بارسلونا به علت عدم رعایت تعهدات داده اند. به نظر می رسد کیکه ستین معتقد است اخراج شده و به همین دلیل خواهان دریافت تمام دستمزد خود تا پایان سال 2022 از بارسلونا است.

 

کیکه ستین روزهای دشوار و پرحاشیه ای را در رختکن بارسا سپری کرد و همین چندی قبل اخبار فراوانی در مورد اختلافات او با ستاره های رختکن از جمله لیونل مسی منتشر شده بود.این در حالیست که دستیاران او طی چند روز گذشته با مدیران بارسلونا به توافق رسیده بودند و به نظر می رسید مشکل کیکه ستین نیز در حال حل شدن است.

دیدگاه‌ها