کد خبر : 1722278 | 10 آذر 1399 ساعت 00:08 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد لژیونرهای ایرانی در اوکراین؛

صیادمنش بازی کرد، زاهدی پنالتی زد

یکی از دو بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال اوکراین در بازی این هفته موفق به گلزنی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر اوکراین روز یکشنبه با انجام سه مسابقه به پایان رسید که در نخستین دیدار تیم زوریا لوهانسک در حالی که اللهیار صیادمنش را روی نیمکت داشت، از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آوان‌هارد به مصاف تیم میناج رفت.

 

 

1548595

 

 

یاران صیادمنش پس از دو تساوی متوالی در لیگ برتر اوکراین، در دیدار مقابل میناج موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر شدند تا به امتیاز ۱۴ برسند و به رده هشتم جدول صعود کنند.

 

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در جریان برتری تیمش برابر میناج از دقیقه ۷۴ وارد زمین شد و چهارمین بازی فصل خود در لیگ برتر اوکراین را انجام داد.

 

در آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر اوکراین نیز تیم المپیک دونتسک که شهاب زاهدی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱ یکشنبه شب مقابل تیم رده دوازدهمی اینهولتس قرار گرفت.

 

تیم المپیک دونتسک که پس از دو شکست متوالی در دو دیدار اخیرش یک برد و یک مساوی داشت، مقابل اینهولتس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا ۱۳ امتیازی بماند و به رده نُهم جدول لیگ برتر اوکراین سقوط کند.

 

 

1548596

 

 

شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی المپیک دونتسک در دهمین بازی فصل خود برای این تیم توانست ششمین گل خود  را به ثمر رساند تا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر اوکراین قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها