کد خبر : 1722310 | 10 آذر 1399 ساعت 10:21 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

تلاش وِیژه؛ لغو محرومیت فکری امکان پذیر نیست

بعد از اعلام محرومیت محمود فکری از سوی کمیته انضباطی باشگاه استقلال تلاش کرد این محرومیت را لغو یا به حالت تعلیق در آورد اما کمیته انضباطی اعلام کرد این رای از حیث زمان محرومیت اعلام شده قابل تجدید نظر نیست.

تلاش وِیژه؛ لغو محرومیت فکری امکان پذیر نیست 

به گزارش "ورزش سه"، یک جلسه محرومیت حداقل محرومیتی است که کمیته انضباطی برای محمود فکری در نظر گرفته است؛ از سویی در قانون به این موضوع اشاره شده که فرد خاطی در صورت پشت سر گذاشتن نیمی از محرومیت می تواند در خواست بخشش یا تعلیق مدت زمان باقی مانده محرومیتش را داشته باشد که در این مورد محرومیت های یک جلسه ای صدق نمی کند. به واقع بدین صورت امکان پذیر نیست که مربی یا بازیکن در نیمه اول محروم و در نیمه دوم امکان حضور در میدان را داشته باشد. 

 

محمود فکری به دلیل اتفاقات بازی با فولاد یک جلسه از سوی کمیته انضباطی محروم شده است و بنابراین در بازی هفته سوم در برابر پیکان روی نیمکت نخواهد بود. با این حال باشگاه استقلال از کمیته انضباطی درخواست داشته اتفاقات روی نیمکت فولاد را بررسی و در مورد آن رای صادر کند. البته در جریان بازی حسین کعبی یکی از مربیان فولاد از سوی داور بازی اخراج و یک بازی از نشستن روی نیمکت این تیم منع شد.

دیدگاه‌ها