کد خبر : 1722327 | 10 آذر 1399 ساعت 15:20 | 151.9K بازدید | 15 دیدگاه

یحیی با دومین برنامه علیه فینال در جدال با رحمتی

ترکیب پرسپولیس برابر شهرخودرو مشخص شد

سرمربی پرسپولیس بار دیگر ترکیب تیمش را دچار تغییراتی کرده تا به هدف خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.

ترکیب پرسپولیس برابر شهرخودرو مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، بعد از اینکه در بازی قبلی مقابل نفت مسجدسلیمان کادرفنی پرسپولیس تصمیم به نیمکت نشین کردن احسان پهلوان و وحید امیری که قادر به همراهی این تیم در فینال لیگ قهرمانان نیستند کرد، این اتفاق بار دیگر تکرار شده و البته اینبار نفراتی جدید وارد ترکیب شده‌اند.

 

یحیی گل محمدی با علم اینکه در بازی تاریخی فینال آسیا قادر به سود بردن از آل کثیر، احسان پهلوان و وحید امیری نخواهد بود، از بازی‌های لیگ برتر به عنوان بهترین فرصت برای دستیابی به دیدگاه تاکتیکی اش در این بازی سود می‌برد.

سرمربی سرخپوشان در این بازی نیز دست به تغییراتی در ترکیب و سیستم تیمش زده و بر این اساس نسبت به بازی قبلی کمال کامیابی‌نیا ، علی شجاعی و مهدی عبدی جای خود را به نفرات جدیدی داده‌اند و نیمکت نشینی وحید امیری و احسان پهلوان نیز تداوم یافته است.

 

در ترکیب امروز پرسپولیس برابر شهرخودرو، حامد لک درون دروازه ایستاده و امیدوار است همانند سه بازی قبلی کلین شیتی بی دردسر را پیش رو داشته باشد.

 

در خط دفاعی نیز این تیم تغییراتی نداشته و با زوج سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان در قلب دفاعی و سعید آقایی در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست برابر حریف قرار خواهد گرفت.

با نیمکت نشین شدن کمال کامیابی‌نیا، اینبار میلاد سرلک زوج احمد نوراللهی در خط میانی خواهد بود و مثلث جلوی این دو بازیکن نیز با امید عالیشاه، سیامک نعمتی و بشار رسن برای تغذیه خط حمله و فرصت حضور در فاز تهاجمی شکل خواهد گرفت.

 

آرمان رمضانی نیز بار دیگر فرصت حضور فیکس در ترکیب اصلی را به دست آورده تا شانس شکل دهی سرنوشت خود را داشته باشد. موفقیت او در گلزنی در بازی امروز می‌تواند شانس بازی‌اش در فینال آسیا را به حد زیادی بالا ببرد.

 

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک
محمدحسین کنعانی زادگان
سیدجلال حسینی
مهدی شیری
سعید آقایی
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
سیامک نعمتی
آرمان رمضانی
بشار رسن

دیدگاه‌ها