کد خبر : 1722373 | 10 آذر 1399 ساعت 14:55 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته‌های انضباطی و اخلاق به شلوغی نیمکت‌ها توجه کنند

تارتار: امیدوارم فکری برای بازی فردا بخشیده شود

سرمربی تیم پیکان تهران می‌گوید کمیته انضباطی و اخلاق باید به شلوغ کاری بیش از حد برخی نیمکت‌ها رسیدگی کنند.

تارتار: امیدوارم فکری برای بازی فردا بخشیده شود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از بازی با استقلال حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**استقلال مدعی جدی قهرمانی است
ابتدا شهادت آقای محسن فخری زاده را تسلیت می‌گویم. بازی سنگینی با استقلال داریم. این تیم مدعی جدی قهرمانی در این فصل است و در شروع کار و سه هفته ابتدایی هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و از طرفی ما تیم جوانی داریم.


**امیدوارم کیفیت زمین خوب باشد
ما جوانان خوبی داریم که کوه انگیزه هستند، به خصوص مقابل تیم‌هایی مانند استقلال و تیم‌های بزرگ، انگیزه‌شان دوچندان می‌شود. مطمئنم یک بازی خوب را شاهد خواهیم بود، البته اگر به دلیل بارندگی‌های اخیر زمین مسابقه کیفیت خوبی داشته باشد. امیدوارم این شرایط حاکم باشد و بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

 


**برای مساوی به مصاف استقلال نمی‌رویم
تفکرات من در تمام این 12، 13 سالی که مربیگری می‌کنم و به همه بازیکنان هم گفته‌ام، کسب سه امتیاز در همه بازی‌هاست. البته شرایط هر بازی متفاوت است و ما برای بازی مقابل استقلال هم تدابیر خاصی داریم‌. هر چند ما در طول هفته به دلیل شرایط آب و هوایی و بارش باران، نتوانستیم تمرینات تاکتیکی خوبی انجام دهیم، اما جا دارد از عوامل باشگاه نیز تشکر کنم که روز گذشته شرایط خوبی را در زمین فراهم کردند تا یک جلسه تمرینی خوب داشته باشیم. در هر صورت برای بازی با استقلال شرایط به گونه‌ای است که شانس کسب سه امتیاز را داریم.


**ماجرای استعفایم به پایان رسیده است
تارتار در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا استعفای هفته گذشته‌اش از سرمربیگری پیکان اهرم فشاری به باشگاه برای رسیدن به خواسته‌هایش بوده است یا خیر، خاطرنشان کرد: به هر حال آن قضیه به اتمام رسیده است و من اکنون سرمربی پیکان هستم و اگر سؤالی درباره دیدار فردا باشد، پاسخگو هستم.


**امیدوارم شرایط زمین مثل بازی با شهرخودرو نباشد
امیدوارم که شرایط زمین مساعد باشد، اما اگر شرایط مشابه دیدار با شهر خودرو باشد، نمی‌توان بازی انجام داد. امیدوارم مسئولان استادیوم فکری به حال زمین کرده باشند و آب انباشته‌ای را که در زمین بود به گونه‌ای هدایت کنند تا امکان برگزاری بازی وجود داشته باشد.


**مذاکره با مسئولان تراکتور؟
همانطور که گفتم من فعلاً مربی پیکان هستم و اگر سؤالی درباره بازی فردا باشد، در خدمتم.


**امیدوارم محرومیت فکری بخشیده شود
در ابتدای فصل اتفاقاتی رخ داده که حتی محمود فکری دوست خوب من محروم شده است.من «محمود» را می شناسم. فکری با من همکلاس در کلاس های مربیگری بوده است.او اصلا آدمی نیست که از این مدل حرفها  و الفاظ بزند ولی حتما اتفاقاتی در بازی افتاده که به نقطه جوش رسیده است. امیدوارم اگر امکان دارد محرومیت فکری را برای بازی فردا ببخشند.

 

1548796

 


**کمیته اخلاق به رفتار نیمکت‌ها ورود کند
روی صحبتم با کمیته اخلاق و انضباطی است. برخی مربیان، تاکید می کنم برخی مربیان برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری می زنند.اینکه روی نیمکت حریف یا داور تمرکز کنیم و به هر کدام از همکارانمان یک وظیفه بدهیم که هر هفته یکی اخراج شود که ما منفعت ببریم برای فوتبالمان خوب نیست. شما اگر مارادونا و اسطوره دنیا هم باشید اسیر خاک می شوید پس بهتر است نامی نیک از ما بماند.امیدوارم کمیته اخلاق روی نیمکت ها بررسی لازم را انجام دهد تا این روش حربه و حیله نشود تا برخی  مربیان بخواهند سود ببرند.داوران ما هم مظلوم هستند و حقوق آنها به هیچ وجه با کاری که انجام می دهند مطابقت ندارد.


**داوران بعد از کارت دادن حواس‌شان به سوت‌های بعدی باشد
به داوران می گویم اگر نیمکتی شلوغ کرد که آنها مجبور به دادن کارت زرد و قرمز شدند، چون ما ایرانی هستیم و همیشه دوست داریم بلافاصله جبران کنیم، دلیل نمی شود در ادامه به سود آن تیم سوت بزنیم. اگر بازیکنی یا مربی اخطار گرفته حتما حقش بوده پس لطفا داوران عزیز در ادامه حواسشان به سوت های بعدی باشد.


**به سلامت داوران ایمان دارم
من به سلامت داورانمان ایمان دارم و دیدیم که به حق گروه داوری پنالتی ما با ذوب آهن را برگرداند ولی من از آنها می خواهم با نیمکت های شلوغ برخورد قاطع کنند. ما باید احترام نیمکت مقابل و داور و بازیکنان حریف را داشته باشیم و سعی کنیم بازی جوانمردانه انجام بدهیم.

 

**نمی‌دانم چه حکمتی است دیاباته جلوی ما مصدوم می‌شود
نمی دانم چه حکمتی است که دیاباته هر وقت به تیم ما می خورد یا در بازی یا بیرون از زمین مصدوم می شود ولی ما این موضوع را به فال نیک می گیریم. این بازیکن از خارجی های خوب فوتبال ایران است و برای او آرزوی سلامتی دارم.

دیدگاه‌ها