کد خبر : 1722377 | 10 آذر 1399 ساعت 15:26 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمین قدس از شرایط استاندارد خارج شده است

مرفاوی: فکری تمام تصمیمات نهایی استقلال را می گیرد

مربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پیکان اعلام کرد که فکری در رأس تمامی تصمیمات فنی این تیم قرار دارد.

مرفاوی: فکری تمام تصمیمات نهایی استقلال را می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و پیکان فردا در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند. با توجه به محرومیت محمود فکری سرمربی آبی پوشان در این دیدار، کمک او یعنی صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد.


مرفاوی در این نشست خبری ضمن تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند هسته ای در مورد بازی با پیکان گفت: تیم پیکان تیم خوبی است. در این چند هفته نتایج قابل قبولی گرفته است. طبیعتا روبروی ما با انگیزه ظاهر می شوند و بازی برای ما سخت خواهد شد.


او ادامه داد: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. بازی خیلی سختی است ولی می توانیم شرایطی داشته باشیم تا این دیدار را به نفع خودمان تمام کنیم. گرچه در این چند روز به دلیل شرایط آب و هوایی، آنچنان نتوانستیم تمرینات تاکتیکی را انجام دهیم ولی در کل بچه های ما به لحاظ روحی روانی و بدنی آماده هستند. امیدوارم که بتوانیم خوب ظاهر شویم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.


وی درمورد غایبین استقلال در بازی فردا نیز گفت: در این بازی شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم. امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی خود را بدست بیاورند و به جمع ما اضافه شوند.
مربی استقلال در مورد اینکه کادرفنی آبی پوشان هنوز به ترکیب اصلی تیم دست پیدا نکرده گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم. ما تمام بازیکنانمان را به خوبی می شناسیم. با توجه به تمرینات و کار تاکتیکی که انجام می دهیم و با توجه به شرایط تیم حریف، نفرات خودمان را انتخاب می کنیم. به دلیل مسئله کرونا، چند نفر از بازیکنان ما به کرونا مبتلا شدند و از شرایط آرمانی دور بودند و بازیکنی که بخواهد بعد از این مرحله به شرایط خوبش برگردد، سخت است.


وی ادامه داد: با توجه به تمریناتی که انجام می دهیم، ان شالله این بازیکنان بتوانند به شرایط خوب خود برسند و در ترکیب تیم قرار بگیرند. ما بازیکنانی در اختیار داریم که با تمام وجود برای تیم بازی می کنند. هر کسی که شرایط خوبی داشته باشد، در ترکیب تیم قرار می گیرد.


مرفاوی درخصوص اینکه چه کسی در استقلال نظر نهایی را در مسائل فنی می دهد گفت: آقای فکری در رأس کادرفنی استقلال هستند و سایر اعضا با ایشان همکاری می کنند و هر جایی که لازم باشد با ایشان همفکری می شود ولی تصمیم آخر و نهایی را آقای فکری می گیرند. این یک چیز طبیعی است که در همه تیم های دنیا وجود دارد که در رأس کادرفنی یک سرمربی است و سایر کمک های او می توانند به او کمک کنند و غیر از این چیز دیگری نیست.

 

1548800

 


وی در مورد حوزه کاری پرویز مظلومی در تیم استقلال نیز گفت: ایشان مدیر تیم هستند و کار خودشان را انجام می دهند و هنوز شرایطی پیش نیامده که بخواهیم راجع به این مسائل صحبت کنیم.
فکری در مورد اظهارات تارتار سرمربی پیکان مبنی بر بخشیدن محمود فکری و برخورد با نیمکت های شلوغ گفت: توصیه خود من نیز همین است که زمانی که یک کادرفنی می تواند شرایط فنی خوب و ایده آل داشته باشد، چرا باید وارد مسائل حاشیه ای شود و بخواهد یک نیمکت پرخاشگر یا شلوغی داشته باشد؟ توصیه من به تمام مربیان جوانی که در لیگ برتر حضور دارند این است که دانش و علم خودشان را بالا ببرند و به مسائل فنی متمرکز کنند تا بتوانند تیم خودشان را خوب رهبری کنند.


وی ادامه داد: نباید به این فکر کنیم که چرا داور سوت اشتباهی زد. ما نباید به نیمکت حریف کاری داشته باشیم و باید تمرکزمان روی نیمکت خودمان باشد و اینکه شرایط تیم خودمان به لحاظ فنی چگونه است و تصمیمات نهایی را بگیریم. اینکه به فکر نیمکت حریف باشیم و مسائل و شرایط روانی را به وجود بیاوریم، کار پسندیده و اخلاقی نیست.


وی در مورد زمین ورزشگاه شهر قدس گفت: همانطور که می‌دانیم بازی پیکان و شهرخودرو لغو شد و ۲۵ دقیقه بازی انجام شد. این درحالی بود که دو تیم در آن زمین گرم کرده بودند. هم تیم پیکان دوست دارد روی زمین بازی کند و هم ما دوست داریم فوتبال جذابی ارائه دهیم. اگر زمین کیفیت خوبی داشته باشد، برای هر دو تیم خوب خواهد بود. به نظر من این زمین کیفیت لازم را ندارد مگر اینکه در این چند روز اتفاق خاصی رخ داده باشد که خیلی بعید به نظر می رسد.

 

دیدگاه‌ها