کد خبر : 1722379 | 10 آذر 1399 ساعت 15:45 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

حرف های مهم لاپورتا در مورد تمدید با مسی

پپ گزینه من نبود، مسی به من اعتماد دارد

خوان لاپورتا امروز در یک نشست نامزدی اش برای ریاست بارسلونا را اعلام کرد و به سوالات مختلفی از جمله تمدید با لیونل مسی هم پاسخ داد.

پپ گزینه من نبود، مسی به من اعتماد دارد

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا ساعاتی پیش رسما اعلام کرد که برای انتخابات ریاست بارسا نامزد شده است.

او هفت سال ریاست بارسا را برعهده داشت و با اعتماد به پپ گواردیولا نخستین رئیسی بود که اجازه داد پپ سرمربی گری را شروع کند. با پپ بهترین دوران تاریخ بارسلونا رقم خورد.

 

 

1491496

 

 

لاپورتا در نشست خبری خود و در مورد پپ گواردیولا گفت:« پپ دوست من است و از اینکه با سیتی تمدید کرد خوشحال شدم. تبریک به او. می دانستم او گزینه ای برای مربیگری بارسا نخواهد بود اما مثل همه هواداران دوست دارم پپ روزی به بارسا برگردد.»

 

شرایط اقتصادی بد بارسا:« الان اعتراض و زیر سوال بردن باشگاه فایده ای ندارد. مسئولان قبلی دلیل این وضعیت نبودند و همه می دانیم که نتیجه پاندمی کروناست ولی انتقادی که به رئیس قبلی وارد است، به عدم مدیریت صحیح مالی باشگاه در سال های پیش بر می گردد. اگر در این زمینه بهتر کار می کردند، الان ضرر وارده کمتر بود.»

 

 

1488417

 

 

انتخابات:« ترجیح می دادم در شرایطی بهتر انتخابات برگزار شود. اینکه کرونا نبود و می توانستیم به هواداران نزدیک باشیم. با این حال یک تیم کمپین خوبی در اختیار دارم که خطوط محوری برای اداراه باشگاه را به خوبی تعیین کرده اند. ما تسلیم نمی شویم. سال 2015 هم قصد شرکت نداشتم ولی یک تماس در آخرین لحظات باعث شد کاندیدا شوم. 15 هزار رای نیز در میان شگفتی به دست آوردم. امسال اما شرایط متفاوت خواهد بود.»

 

امباپه یا هالند؟« هر دو فوق العاده اند ولی ابتدا باید ببینیم خودمان در خانه چه داشته هایی داریم. الان صحبت از خریدها یعنی بی احترامی به تیم کنونی و متزلزل کردن جایگاه بازیکنان.»

 

ژاوی:« با او رابطه خوبی دارم و تا چندی پیش به هم پیغام می دادیم ولی به طور جدی با او گفت و گو نکرده ام.»

 

 

1451142

 

 

لیونل مسی و تمدید:« مسی بارسا را دوست دارد و در این تردیدی نیست. بهترین راه برای او این است که صبر کند و ببیند رئیس بعدی چه کسی خواهد بود. معتقدم با یک پیشنهاد خوب، مسی به تمدید راضی خواهد شد. او مرا خوب می شناسد و می داند چطور کار می کنم. مسی همیشه به من می گوید که هر قولی به من دادی، به آن عمل کردی.

تاکید دارم که مسی عاشق بارسلوناست و معتقدم به ما فرصت خواهد داد. باید با او یک گفت و گوی خوب داشته باشیم و این به او برای تصمیم گیری کمک خواهد کرد. در زندگی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و مسی هم قطعا از باشگاه های دیگر پیشنهاد دارد. او البته همیشه پیشنهاداتی داشته است. سال 2006 اینتر مسی را می خواست و حاضر بود پول زیادی هم هزینه کند ولی پاسخ او منفی بود. پدر مسی به من گفت بگو ما چه کاری باید انجام دهیم و پاسخ دادم لئو بماند چون اینجا به هر افتخاری خواهد رسید.»

 

مربی جدید:« در مورد مربی بحثی ندارم و به رونالد کومان اطمینان خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها