کد خبر : 1722392 | 10 آذر 1399 ساعت 16:02 | 19.7K بازدید | 2 دیدگاه

میلان ستاره قرضی رئال را دائمی می خواهد

میلانی ها قصد دارند برای دائمی کردن قرارداد براهیم دیاز با رئال وارد مذاکره شوند.

میلان ستاره قرضی رئال را دائمی می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز ستاره جوان و اسپانیایی رئال مادرید که ژانویه 2019 از سیتی راهی این تیم شد، در یک سال و نیم گذشته یک نیمکت نشین تمام عیار بود و زین الدین زیدان تمایلی به استفاده از او در ترکیب تیمش نشان نداد.

او که با وجود اصرارهای سیتی و پپ گواردیولا حاضر به تمدید قرارداد نشد و ترجیح داد راهی رئال شود، هرگز نتوانست به بازیکنی مهم برای این باشگاه تبدیل شود و زین الدین زیدان اعتقاد داشت بهتر است به تیمی برود که بتواند در آن دقایق بیشتری در میدان باشد.

 

 

1548776

 

 

دیاز پیشنهادات زیادی از تیم های اسپانیایی داشت اما در نهایت ترجیح داد راهی میلان شود. در قرارداد قرضی او بند خرید وجود ندارد.

براهیم خیلی زود توانست خود را به ترکیب اصلی میلان تحمیل کند و نقش مهمی در نتایج خوب این فصل روسونری و صدرنشین این تیم داشته است تا جایی که سران میلان قصد دارند برای جذب قطعی او با رئال وارد مذاکره شوند. براهیم در 11 بازی برای میلان سه گل زده و یک پاس گل داده است.

 

فردریک ماسارا مدیر ورزشی میلان در این رابطه گفت:« براهیم کارش را خوب انجام داده و از او راضی هستیم. خوشحالیم که او را در اختیار داریم و می تواند در ادامه به ما بیش از اینها هم کمک کند. در ماه های پیش رو قصد داریم در مورد آینده براهیم با رئال صحبت کنیم تا قراردادش قطعی شود. تردیدی در این نیست که شروع او عالی بوده است.»

 

 

 

دیدگاه‌ها