کد خبر : 1722408 | 10 آذر 1399 ساعت 16:41 | 22.5K بازدید | 3 دیدگاه

خبر خوب برای سرخ ها؛ پایان مصدومیت انصاری

روند مصدومیت محمد انصاری خیلی سریع طی شده و او می‌تواند پس از بازی با شهرخودرو در زمین حضور یابد.

خبر خوب برای سرخ ها؛ پایان مصدومیت انصاری

به گزارش "ورزش سه"، محمد انصاری در تابستان گذشته برای بار دوم با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و همین موضوع آینده او را در هاله ای از ابهام قرار داد و حتی این بازیکن را تا مرز جدایی از جمع سرخپوشان نیز پیش برد اما حالا پس از چند ماه سخت و دشوار، انصاری به روند خوب قبلی بازگشته است.

 

در شرایطی که تصور می‌شد انصاری یک ماه بعد به تمرینات بازمی‌گردد اما پزشک او اعلام کرده که مدافع چپ سرخ ها از فردا می‌تواند در تمرینات گروهی حضور یابد. این خبر بسیار خوب برای پرسپولیسی ها در حالی به گوش یحیی گل محمدی رسیده که او روی نیمکت خود هیچ مدافع میانی و چپ تخصصی را ندارد و حالا بازگشت انصاری، وضعیت را به سود قرمزها تغییر خواهد داد.

انصاری چند روز پیش تست ام آر آی خود را در اختیار پزشک شخصی قرار داد و دکتر کیهانی نیز به او گفت که شرایطش بسیار خوب است و روند بهبودی را سریع تر از حد معمول طی کرده است. این در شرایطی که مدافع شماره 15 قرمزها از چند هفته پیش در تمرینات حاضر بوده و کار با توپ را هم آغاز کرده اما از انجام کارهای گروهی منع شده بود.

 

این بازیکن چپ پا جزو قدیمی ترین بازیکنان پرسپولیس است که در دوره برانکو ایوانکوویچ به عنوان بازیکن تستی نظر سرمربی کروات را جلب کرد و سپس با اثبات توانایی خود در پست دفاع چپ و میانی، به مدافع فیکس قرمزها تبدیل شد.

 

دیدگاه‌ها