کد خبر : 1722411 | 10 آذر 1399 ساعت 17:15 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

با احتساب نتایج لیگ

اتلتیکو و میلان در صدر بهترین تیم های اروپا

در میان 5 لیگ معتبر اروپایی اتلتیکو مادرید بهترین نتایج را در بازی های لیگ گرفته است.

اتلتیکو و میلان در صدر بهترین تیم های اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در پنج لیگ بزرگ اروپایی اتلتیکومادرید در کنار میلان بهترین میانگین امتیازگیری را (2.55) را به ثبت رسانده‌اند. با این حال برتری تیم مادریدی در برخی از آمارها از میلان کاملا آشکار است و عملکردش در میان 98 تیم حاضر لالیگا، لیگ برتر انگلیس، سری آ، بوندسلیگا و لیگ یک فرانسه بهتر بوده است.  هیچ کدام از تیم‌ها در سطح قرمز و سفیدپوشان ظاهر نشده اند.

 

 

1547959

 

 

 میلان یکشنبه در هفته نهم سری آ با پیروزی 2-0 مقابل فیورنتینا مانند اتلتیکو 23 امتیازی شد. با این حال روسونری تفاضل گل بدتری نسبت به تیم سیمئونه دارند(13 برابر 17). 

 

 

1548506

 

 

اتلتیکو روند ثابتی در فصل جاری داشته است‌. این تیم که در لیگ قهرمانان اروپا به دنبال صعود به یک هشتم نهایی است، در لالیگا پس از انجام 9 بازی همچنان شکست ناپذیر بوده است. تیم دیگری در اسپانیا چنین ویژگی ای را ندارد. تنها چهار تیم دیگر در چهار لیگ دیگر تاکنون مغلوب نشده‌اند: در ایتالیا میلان و یوونتوس، در آلمان بایرن لورکوزن و ولفسبورگ. هر چهار تیم مانند اتلتیکو 9 بازی انجام داده‌اند. 

 

 

1532198

 

 

همچنین هیچ تیمی مانند اتلتیکو در دفاع قابل اعتماد نبوده است. تیم دیگو سیمئونه در 9 بازی تنها دو بار دروازه‌اش باز شده است. این آمار در میان پنج لیگ برتر اروپایی فوق العاده است. نه در آلمان، نه ایتالیا، نه انگلیس و نه فرانسه حتی تیمی به چنین آماری نزدیک است. بعد از اتلتیکو بهترین آمار را لایپزیش به ثبت رسانده که در 9 بازی شش گل دریافت کرده است.

 

 

1547961

 

 

اتلتیکو شنبه در والنسیا با پیروزی یک بر صفر مقابل میزبانش نشان داد که در بازی و کسب نتیجه در لالیگا یک روند ثابت دارد. این تیم شش برد پیاپی را در این رقابت‌ها به دست آورد که از بیست و هشتم فوریه 2018 چنین آماری را به ثبت نرسانده بود. اکنون پس از دو سال و 9 ماه دوباره این رکورد را تکرار کرد تا با دو بازی کمتر نسبت به رئال سوسیداد صدرنشین تنها با یک امتیاز اختلاف در رتبه دوم قرار داشته باشد.

دیدگاه‌ها