کد خبر : 1722420 | 10 آذر 1399 ساعت 17:13 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

رمضانی و بزرگ‌ترین حسرت در نیمه اول (عکس)

مهاجم پرسپولیس یکی از بهترین موقعیت های این تیم را در نیمه اول مقابل شهرخودرو هدر داد.

رمضانی و بزرگ‌ترین حسرت در نیمه اول (عکس)

 

به گزارش “ورزش سه”، آرمان رمضانی که در‌ جدال با شهرخودرو فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورده، موقعیتی فوق العاده در نیمه اول و روی اشتباه فراهانی به دست آورد که در باز کردن دروازه حریف ناکام ماند.

 

رمضانی که البته در نیمه اول در ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌هایش شرایط خوبی را دنبال کرده بود و بارها در نبردهای هوایی شرایط را برای توپگیری تیمش فراهم کرد، در ادامه یکی از بهترین موقعیت های این تیم برای گلزنی را در جلوی دروازه خالی از دست داد.

ارسال از سمت راست و اشتباه فراهانی در خروج باعث شد تا توپ جلوی پای این مهاجم بیفتد که ضربه چکشی این بازیکن راهی به دروازه نیافت و راهی اوت شد تا حسرت بزرگی برای او و دیگر بازیکنان تیم شکل دهد.

 

در ادامه بازیکنان پرسپولیس با تشویق این بازیکن سعی در روحیه دادن به او و جبران این موقعیت فوق العاده داشتند و باید دید نیمه دوم شرایط به چه شکل برای رمضانی پیش خواهد رفت.

 

1548870

 

1548867

 

1548868

 

1548869

 

 

رمضانی در نیمه دوم هم اینبار با پاس دیدنی بشار رسن در موقعیت تک به تک با میلاد فراهانی قرار گرفت و بعد از پیش روی تا محوطه جریمه در نهایت ضربه خود را به بالای دروازه کوبید تا دومین فرصت طلایی اش در این بازی را هم از دست بدهد.

دیدگاه‌ها