کد خبر : 1722430 | 10 آذر 1399 ساعت 17:59 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: اینتر فقط یک راه حل دارد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر از عملکرد تیمش مقابل رئال مادرید علیرغم شکست رضایت دارد.

آنتونیو کونته: اینتر فقط یک راه حل دارد


به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شرایطی در مسابقه فردا شب در آلمان مهمان گلادباخ خواهد بود که برای زنده نگه داشتن اندک شانس های صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان به سه امتیاز این مسابقه نیاز مبرمی دارد. آنتونیو کونته در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد بازیکنان اینتر باید به شکلی بازی کنند  که در پایان بازی حسرتی نداشته باشند.

 

آنتونیو کونته گفت: "پس از بازی با رئال مادرید در مورد عملکرد اینتر به شدت منفی قضاوت شد و من شنیدم بسیاری از مردم می گویند که بازی تحت سلطه تیم اسپانیایی ها. انگار فراموش شده که در دقیقه 30 ما 10 نفره شده و پیش از آن نیز به سود رئال مادرید یک پنالتی اعلام شده بود.

 

1540972

 

من از عملکرد و تعهد بازیکنانم آنهم در شرایط 10 به 11 برای بیشتر از یک ساعت راضی بودم. البته خود ما باعث می شویم چنین شرایطی ایجاد شود، بنابراین باید کار کرده و پیشرفت کنیم تا این اتفاقات تکرار نشود. فردا رقابت بزرگی برابر تیم خوبی داریم که در لیگ قهرمانان خیلی خوب عمل می کند. ما باید با تمام توان در میدان حاضر شویم تا در نهایت بدون پشیمانی وحسرت زمین را ترک کنیم.

 

دیگر شرایط صعود در دست خودمان نیست و تنها راه، تلاش برای زنده ماندن و پیروزی در بازی با گلادباخ است. ما می دانیم که این کار آسان نیست و آنها در این رقابت ها قدرت خود را نشان داده اند. اما این فرصتی برای دنبال کردن راهی است که در اروپا آغاز شده است و اینگونه ما خودمان را در بوته آزمایش قرار می دهیم."

 

شرایط اشرف حکیمی در این فصل: "من دوست ندارم در مورد بازیکنان به صورت فردی صحبت کنم. حکیمی پتانسیل قابل توجهی دارد، اما باید در زمینه دفاعی بیشتر کار کند. فراموش نکنیم در ایتالیا انتظارات و فشارهای بسیار بیشتری نسبت به لیگ هایی مانند آلمان وجود دارد. اشرف حکیمی باید بیشتر تلاش کند، زیرا خودش هم می داند فشار اینجا کاملا با شرایط بوندس لیگا متفاوت است."

دیدگاه‌ها