کد خبر : 1722438 | 10 آذر 1399 ساعت 18:20 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

محرم دوست داشتنی؛ قهرمانی در سن 38 سالگی (عکس)

محرم نویدکیا که پاس هایش در دوران بازیگری همتا نداشت و به قول فوتبالی ها میلی متری بود امروز در قامت سرمربی سپاهان تولدش را جشن گرفت.

محرم دوست داشتنی؛ قهرمانی در سن 38 سالگی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز تمرین تیم سپاهان تحت الشعاع ورود سرمربی به سن 38 سالگی بود؛ مربی آرامی که با وجود درخواست های متعدد نتوانست مانع از کیک مالی صورتش توسط بازیکنان شود.

 

کادوی تولد به سرمربی سپاهان چه بود؟ آنها مصمم شدند فردا با شکست سایپا در هفته چهارم لیگ برتر به محرم نوید کیا کادو بدهند و البته باید به این نکته اشاره کرد کار سخت است چون سایپا یک تیم سختکوش است و در یکی دو فصل اخیر با هدایت ابراهیم صادقی بارها و بارها حریفان بزرگ را متوقف کرده است. سپاهان بعد از شکست در هفته نخست با کسب دو برد پی در پی خیلی زود خود را پیدا کرد و حالا می تواند به عنوان مدعی قهرمانی به مسیر ادامه دهد.

محرم امروز نه به بهانه تولد و کیک مالی صورتش بلکه از در اختیار داشتن هدایت چنین تیمی در اولین فصل سرمربیگری و شاید بهتر است بگوییم مربیگری خرسند است چرا که می تواند ماجراجویی دوران بازیگری اش را اینبار روی نیمکت ادامه دهد؛ او نگران حضور تماشاگران سپاهان روی سکوهای استادیوم نقش جهان نیست چون در شهر که قدم می زند آنها را کم و بیش می بیند. آنها تک به تک محرم را دوست دارند. مربی ای که در دوران بازیگری هر گاه به میدان می رفت با پاس های بدون نقصش سپاهان را به اوج می رساند و حالا این تفکراتش است که می تواند سپاهان را به دوران قهرمانی باز گرداند.

 

او اگر در سن 38 سالگی به جام قهرمانی لیگ برتر برسد یک اتفاق بزرگ را به همراه شاگردانش جشن خواهد گرفت؛ این جنس دوست داشتن نشان می دهد محرم در سپاهان محبوب است. البته این تولد بهانه ای شد که محرم کمی از حالت سکوت خارج شود و از ته دل بخندد. بازیکنی که دوران بازیگری خاص بود و امروز در قامت مربی هم خاص است. او در کنار زمین فریاد نمی زند اما تیمش با همه وجود در پی برد است.

آزمون و خطاهای محرم در لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود در لیگ برتر جواب داد و شاید خنده امروز محرم نوید کیا حاکی از این است که روی نیمکت هم می تواند جام را مثل عمق ببیند و مثل پاس طلایی تیمش را به سمت جام بفرستد.

 

1548893

 

1548888

 

1548889

 

1548892

 

1548891

 

1548890

دیدگاه‌ها