کد خبر : 1722441 | 10 آذر 1399 ساعت 18:26 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورد عجیب؛ از دفاعی‌ها فقط کنعانی گل نزد!

این روزها در پرسپولیسی که یک زمانی پرچمدار بهترین تیم های هجومی کشور بود و عناصر هجومی اش نفس همه تیم ها را به شماره می انداختند، مدافعان و عناصر دفاعی جور همه را می کشند.

مورد عجیب؛ از دفاعی‌ها فقط کنعانی گل نزد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چهارمین بازی خود در لیگ برتر هم گلی دریافت نکرد  تا آن ها بعد از 7 بازی در لیگ قهرمانان آسیا و چهار بازی در لیگ برتر تنها دو گل از روی نقطه پنالتی دریافت کرده باشند و با این آمار خیره کننده آماده برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند .


از آخرین گلی که آن ها در جریان بازی و در دقیقه 90مرحله نیمه نهایی در جام حذفی برابر استقلال خوردند 1020دقیقه می گذرد و این برای یحیی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا عناصر هجومی خود را به طور کامل در اختیار ندارد خبری امیدوارکننده است .


نکته قابل توجه در این بیلان امار گلزنی سه عنصر دفاعی این تیم سید جلال حسینی مدافع مرکزی و دو  هافبک دفاعی این تیم احمد نورالهی و میلاد سرلک در دیدار امروز این تیم برابر شهر خودرو بود  که بارقه های امید را در دل کادر فنی و هواداران این تیم برای نبرد حیاتی 29آذر برابر نماینده شرق آسیا در فینال لیگ قهرمانان آسیا زنده کرد.قرمزها در حال مرور بازی فینال در لیگ قهرمانان اسیا هستند ، آن ها با این نوع دفاع تیمی در صورت استفاده از موقعیت های به وجود آمده در جریان بازی توان شکست هر حریفی را در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارند و تنها باید با تمرکز تیمی خود را برای این نبرد حیاتی آماده کنند.


به نظر می رسد تیم پر از عناصر هجومی یکی دو سال گذشته قرمزها که با رفتن علیپور و ترابی و محروم شدن آل‌کثیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است ، در فینال چشم به ساق مردانی در خط دفاعی و هافبک های دفاعی خواهد داشت که علاوه بر دفاع از خط دروازه برای ثبت رکوردی ماندگار در لیگ قهرمانان آسیا، به دنبال زدن گل قهرمانی پرسپولیس خواهند بود.

دیدگاه‌ها