کد خبر : 1722447 | 10 آذر 1399 ساعت 18:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

با ارائه نمایشی درخشان

دبل یحیی‌ در کسب برد پرگل مقابل شهر خودرو

پرسپولیس با یحیی گل محمدی به دومین برد پیاپی و پر گل خود مقابل شهر خودرو در ورزشگاه آزادی رسید.

به گزارش “ورزش سه” شهر خودرو بهترین حریف برای پرسپولیس بود تا با کسب یک‌ پیروزی پر گل از فشار عدم گلزنی و هم‌چنین‌ کسب نتیجه تساوی برابر نفت مسجد سلیمان خارج شوند و موقتا در جایگاه دوم جدول قرار گیرند.

 

اما پیروزی ۳ بر صفر مقابل شهر خودرو در این دیدار، یک رکورد برای پرسپولیس و هم‌چنین یحیی گل محمدی به همراه داشت. آن‌ها فصل گذشته و قبل از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، میزبان شهر خودرو بودند و به پیروزی با سه گل رسیدند.

 

 

در آن مسابقه، ابتدا بشار رسن با شوت زیبایی توپ را به زیر طاق دروازه شهر خودرو چسباند. سپس نوبت به وحید امیری رسید تا با ضربه ای نرم و فنی اختلاف را دو‌ برابر کند. در نیمه دوم هم مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی گل سوم پرسپولیسی‌ها را به نام خود ثبت کرد تا تک گل مشهدی‌ها خنثی بماند و شاگردان گل محمدی با نتیجه ۳-۱ برنده باشند.

 

در جدال امروز هم پرسپولیس با ارائه فوتبالی زیبا، به یک برد پر‌گل و سه گلِ دیگر دست یافت. اینبار نوبت به سید جلال حسینی، احمد نوراللهی و میلاد سرلک رسید تا با ثبت گل‌هایی که یکی از یکی‌ زیباتر بود، شهر خودرو با هدایت مهدی رحمتی را در هم بکوبد و‌ موقتا به رده دوم جدول با هشت امتیاز برسد. قرمزپوشان‌ تهرانی هفته آینده در قائمشهر برابر نساجی قرار می‌گیرند و به دنبال شکستن طلسم‌‌ خود در این شهر و کسب اولین پیروزی در ورزشگاه شهید وطنی و هم‌چنین خارج از خانه خود هستند.

 

دیدگاه‌ها