کد خبر : 1722448 | 10 آذر 1399 ساعت 18:41 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی نقش بزرگی بیرون از زمین دارد؛

مرزبان: محرم نقش بتهوون را در سمفونی بازی می‌کند

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید ضرورتی برای ایجاد تغییر در ترکیب تیمی که برنده است، وجود ندارد.

مرزبان: محرم نقش بتهوون را در سمفونی بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا که روز آینده در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد، ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و گذر از این پاندمی جهانی گفت: ما بعد از بردن دو بازی پیاپی، به خصوص بازی با تراکتور، که از هفته هفتم فصل قبل سپاهان موفق به بردن بازی هایش بیرون از خانه نشده بود، شرایط خوبی پیدا کردیم. بازی فوق العاده خوبی را انجام دادیم. می دانیم که هنوز با فرم خوب خودمان و فرمی که بازیکنان از خودشان انتظار دارند، فاصله داریم. بازیکنان سعی خودشان را در تمرینات انجام می دهند و محرم نویدکیا و کادر فنی هم تمام تلاششان را می کنند تا تیم با ثباتی را از نظر تاکتیکی و روانی وارد مسابقات کنیم.


مرزبان در رابطه با اهمیت مسائل روانی در سپاهان توضیح داد: عملا سه فاکتور بزرگ جهانی را داریم که در فوتبال تعیین کننده هستند؛ فاکتور بدنی، فاکتور روانی و فاکتور تاکتیکی. این سه فاکتور باید در کنار هم کار کنند و گاهی حتی جایگزین هم شوند. هنوز مشکلاتی در هر سه زمینه داریم ولی در حال تجزیه و تحلیل هستیم تا مشکلاتمان را حل کنیم.


مربی سپاهان سپس در رابطه با تقابل ابراهیمی و مرزبان به عنوان دو بازیکن و مربی سابق تیم هایشان عنوان کرد: ابراهیم که مربی خوبی است و تجربیات خوبی دارد. محرم در واقع چهره ملی نیست ولی به دنبال فوتبال جهانی و روند آن است. در واقع او نقش بهتوون را در یک سمفونی بزرگ بازی می کند و ما باید به عنوان کارایان همان تفکراتی که او از آلمان یاد گرفته بود، پیاده کنیم. او سال ها به عنوان لیدر باشگاه سپاهان کار کرده و آینده بازیکن بزرگی دارد.

 

1548913


سوال بعدی در مورد ترکیب سپاهان بود و اینکه آیا بار دیگر کادر فنی محمد کریمی را به مهدی کیانی ترجیح خواهد داد. مرزبان اینطور به این سوال پاسخ داد:  بحث ترجیح نیست.  وقتی یک سری فاکتورها در کنار هم خوب کار می کنند، لزومی برای تغییر  نیست. در واقع مهدی کاپیتان تیم است و کیفیت بزرگی دارد. ما تیمی هستیم که به هم کمک می کنیم. مهدی کیانی مسئولیت بزرگی دارد و بیرون از زمین هم خوب کار می کند.


از مرزبان در رابطه با دلیل عدم حضور محرم نویدکیا در کنفرانس ها خبری پرسیده شد و او بیان کرد: از طرف سازمان لیگ گفته اند، کسانی که پرولایسنس دارند، شرکت کنند ولی ایشان همیشه پاسخگو است.


مرزبان سپس در واکنش به این سوال که رحمان رضایی هم همین مشکل را دارد ولی در کنفرانس ها شرکت می کند، گفت: ما باید قوانین را صد در صد رعایت کنیم و این خواست خود محرم است و ما همه برای آن احترام قائلیم.

دیدگاه‌ها