کد خبر : 1722449 | 10 آذر 1399 ساعت 18:43 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوازی: پرسپولیس تاکتیک خاصی برای گلزنی نداشت

مربی تیم شهرخودرو معتقد است که این تیم همچون دیدارهای گذشته اش، به دلیل اشتباهات داوری این بازی را واگذار کرده است.

نوازی: پرسپولیس تاکتیک خاصی برای گلزنی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز هفته چهارم لیگ برتر، پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر از سد شهرخودرو گذشت. محمد نوازی که به دلیل محرومیت مهدی رحمتی در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شده بود، گفت که سرلک باید در این بازی و در نیمه نخست اخراج می شده است.


نوازی در مورد این بازی گفت: به دو تیم خسته نباشید می گویم بخاطر اینکه فوتبال خیلی زیبایی بازی کردند، بخصوص تیم شهرخودرو که یک فوتبال روی زمین و با برنامه و بر طبق اصول را انجام داد.


او ادامه داد: متاسفانه ما در این بازی دچار بدشانسی شدیم. به هر حال من فکر می کنم پرسپولیس از روی اشتباهات ما به گل رسید و آنها نه تاکتیکی داشتند و نه عملکرد خوبی از خود نشان دادند.


وی ادامه داد: به هر حال این اتفاقات پیش می آید. تیم ما یک تیم جوانی است که به بازیکنانمان اعتماد داریم و ان شالله در آینده بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.


نوازی گفت: من تازه عکس و فیلم هایی را از بازی دیدم که داور یک پنالتی مسلم برای ما نگرفت. اگر قرار باشد هر بازی داوران اشتباه کنند و حق ما را بخورند، این دیگر اسمش فوتبال نیست و بهتر است خداحافظی کنیم و تیممان را تعطیل کنیم.


مربی شهرخودرو اضافه کرد: در بازی با صنعت نفت و پیکان نیز لطمه داوری خوردیم. من عکس صحنه تکل را دیدم و فکر میکنم 100 درصد این صحنه اخراج داشت. این موارد ما را اذیت می کند و امیدوارم وضعیت درست شود. هر چقدر هم صحبت می کنیم اتفاقی که نباید بیفتد، رخ می دهد.


نوازی در مورد اینکه آیا منظور او از اخراج، تکل سرلک بوده است، گفت: بله، آقای سرلک آن تکل را زد و همه آن را واضح دیدند. عکس و فیلم آن موجود است. یک تیم باید تلاش کند تا بخواهد به نتیجه برسد ولی خیلی تیم ها با یک پنالتی بازی را می برند. چند بازی است که بخاطر پنالتی های بی موردی که علیه ما گرفته می شود، لطمه می خوریم. تمام کارشناسان هم تأیید کردند که پنالتی های علیه ما غلط بوده و این بازی نیز همینگونه شد.

دیدگاه‌ها