کد خبر : 1722452 | 10 آذر 1399 ساعت 18:45 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی بدون صمد و حامد المپیکی نیست!

باخت ناباورانه بسکتبال ایران برابر سوریه

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار از پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا شکست غیرمنتظره ای را برابر سوریه تجربه کرد.

باخت ناباورانه بسکتبال ایران برابر سوریه

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که دو روز قبل تیم ملی بسکتبال ایران توانست به زحمت عربستان را شکست دهد، امروز برابر سوریه یکی دیگر از تیم های درجه دو آسیا قرار گرفت.
سال گذشته بود که ایران به عنوان تنها نماینده بسکتبال آسیا موفق شد سهمیه المپیک را در جام جهانی چین به دست آورد و در پنجره اول انتخابی کاپ آسیا هم رقبای خود را به سادگی شکست داد.


در پنجره دوم تیم ملی بسکتبال ایران در شرایطی راهی قطر شد که صمد نیکخواه و حامد حدادی، دو ستاره باتجربه به دلایل مختلف تیم ملی را همراهی نکردند.


همین موضوع برای شاهین طبع و شاگردانش به دردسر بزرگی تبدیل شد؛ تا جایی که امروز شاهد باخت آسمان خراش های ایرانی برابر سوریه بودیم.


این بازی از همان کوارتر اول خیلی نزدیک دنبال شد و با وجود اختلاف 10 امتیازی که ایران در کوارتر دوم ایجاد کرد، بازهم سوری ها توانستند تا کوارتر چهارم خودشان پایاپای با ایران پیش ببرند.

 

1548917


در کوارتر چهارم همه چیز برخلاف پیش بینی ها رقم خورد و سوریه توانست از ایران در دقایق پایانی پیشی بگیرد و در نهایت 77 بر 70 مقابل تیم ملی ایران به پیروزی برسد.


در دقایق پایانی بازی سوری ها خیلی خوب از ایران خطا گرفتند و در حالی که بازیکنان ایران در بهت فرو رفته بودند، اختلاف بیشتر و بیشتر شد.


نکته جالب شادی بازیکنان و کادرفنی تیم ملی سوریه بود که با پرچم کشور خود وارد زمین شدند و از شکست ایران خوشحالی کردند.


حالا ایران با تحمل اولین شکست در چهارمین بازی خود، نتوانست صعودش را به کاپ آسیا قبل از پنجره سوم قطعی کند و باید همچنان برای رسیدن به این رقابت ها تلاش کند.

دیدگاه‌ها