کد خبر : 1722453 | 10 آذر 1399 ساعت 18:51 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر درباره بازیکنان جدید زود است

پورموسوی: در 50-50 به جوان بازی می دهم

صنعت نفت در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر در آبادان از ذوب آهن میزبانی خواهد کرد.

پورموسوی: در 50-50 به جوان بازی می دهم

به گزارش"ورزش سه" سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری بازی برابر ذوب آهن گفت:"مطمئنا بازی مهم و حساسی برای ما خواهد بو.د با توجه به اینکه ما دو هفته بیرون از خانه بازی داشتیم برای بچه ها خیلی حساس و جذاب است که در تختی آبادان بازی می کنند."


او افزود:" فردا مقابل تیم با ریشه و قدیمی بازی داریم امیدوارم سه امتیاز را بگیریم."


پورموسوی همچنین درباره اینکه نفت آبادان در سه بازی اخیر سه پنالتی داشته است این او را نسبت به ادامه قضاوت ها نگران نمی کند؟ گفت:" نگران نیستم و معتقدم که اشتباهات جزئی از بازی هستند و هر اشتباه مربوط به همان بازی است و به بازی بعدی کشیده نمی شود. اما باید بگویم که در بازی با پرسپولیس به نظرم داور در گرفتن پنالتی علیه ما اشتباه کرد. معتقدم پنالتی نبود و این صحنه را از دوربین پشت دیدم."


او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره این که نفت آبادان تیم تدافعی است یا تهاجمی گفت:" تیم ما تهاجمی است برخلاف اینکه می گویند ما تدافعی هستیم.بعد از بازی از بچه ها تشکر کردم چون در بدترین زمان ممکن گل خوردیم. تلاش کردیم و می توانستیم برنده باشیم اما اتفاقات فوتبال بود و در نهایت توانستیم یک امتیاز را از شهرخودرو بگیریم."


سرمربی صنعت نفت درباره استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت:"VAR چیز خوبی است و صددرصد می تواند به فوتبال ما کمک کند. ما باید هزینه کنیم.

 

من همیشه از باشگاه ها می خواهم وقتی بودجه را می بندند بخشی را برای ساختارسازی و تیم های پایه بگذرند. زمین ها را درست کنند. اگر در این مقوله ها خوب عمل کنیم فوتبالمان پیشرفت می‌کند. از طرفی باشگاه ها هزینه زیادی می کنند و درست نیست که با یک آفساید یا خطای اشتباه نتیجه را از دست داده و متضرر شوند. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و VAR به فوتبال ایران بیاید."


پورموسوی در بخش دیگری از صحبت هایش در دفاع از فوتبال تهاجمی تیمش گفت:"دربازی اول 400 پاس، برابر پرسپولیس دویست و خرده و مقابل شهرخودرو سیصد و خرده ای پاس دادیم. اما اینکه در بازی با پرسپولیس چرا انقدر کم پاس دادیم دو دلیل داشت؛ چمن بلند ورزشگاه و قدرت تیم پرسپولیس."


پورموسوی در ارتباط با استفاده از بازیکنان جوان گفت:"مقابل پرسپولیس ما مقابل قهرمان چهار دوره لیگ و فینالیست لیگ قهرمانان بازی می کردیم و نمی توانستیم جوانانمان را بسوزانیم. من معتقدم باید آرام آرام به جوان ها میدان بدهیم البته من چند بازیکن هجده بیست ساله را در همین مسابقه بازی دادم. ما دو تیم داریم و هر زمان نیاز باشد به جوانان و یا با تجربه ها بازی می دهیم."


او همچنین با اشاره به بازیکنان جدید صنعت نفت در این فصل گفت:" با توجه به اینکه فشار زیادی روی ما بود بچه ها نتوانستند در بازی برابر پرسپولیس خودشان را نشان بدهند. با اینحال الان زود است راجع به بازیکنانی که گرفتیم صحبت کنیم. "


او افزود:" من خودم مربی هستم که در شرایط 50-50 به بازیکن جوان بازی می دهم اما بازهم می گویم الان زود است راجع به بازیکنان جدید اظهار نظری کنیم."

دیدگاه‌ها