کد خبر : 1722457 | 10 آذر 1399 ساعت 19:06 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم

یحیی گل محمدی می‌گوید که بازیکنان پرسپولیس می‌توانستند گل های بیشتری را به ثمر برسانند.

گل محمدی: می‌توانستیم گل های بیشتری بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی حضور یافت و در حالی که از پیروزی تیمش شادمان به نظر می‌رسید، صحبت هایش را با آرزوی آرامش برای روح دیگو مارادونا آغاز کرد و سپس به تمجید از شاگردانش پرداخت. او همچنین گفت که قرارداد یک ساله با پرسپولیسی ها بسته است.

 

* سه گل زدیم و بازی را کنترل کردیم
بازی خیلی خوبی را از طرف تیممان شاهد بودیم و فوتبال خوبی هم از طرف هر دو تیم ارائه شد و هر دو به دنبال فوتبال بازی کردن و ارائه نمایش فنی بودیم. قبل از بازی هم قابل پیش بینی بود که بازی خوبی از آب در بیاید. از موقعیت های متعددی که به دست آوردیم، توانستیم سه گل بزنیم و بازی را کنترل کنیم. موقعیت های بیشتری هم داشتیم و می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم.

 

* باید این روند را تا فینال ادامه دهیم
بازیکنان برای این بازی تلاش کردند و زحمت کشیدند و مزد این زحمت را با 3 گل گرفتند. به آن ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم، امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا بازی فینال که در پیش داریم.

 

* داور به روند بازی کمک کرد
یکی از فاکتورهایی که باعث شد بازی امروز بازی خوبی باشد، بحث قضاوت بود. آوانتاژهای به موقع باعث شد روند بازی خوب شود، داور تسلط خوبی روی صحنه ها داشت. روی صحنه سرلک هم من دیدم که هر دو سر توپ تکل زدند و بازیکن ما توپ را زد و آقای کرمانشاهی خوب سوت زدند.

 

* رمضانی خوب بود و دوندگی زیادی داشت
آرمان (رمضانی) به جز زدن ضربات آخر در دیگر دقایق خوب بازی کرد، دوندگی خوبی داشت و روی هوا هم مسلط بود و خیلی توپ به بچه ها رساند. دو گل مسلم می‌توانست بزند اما در این مسئله بی دقت بود. این که یک فوروارد چنین موقعیت هایی را از دست دهد، طرف دیگری هم دارد که آن هم قرارگیری در موقعیت خوب است. باید بیشتر روی ضربات آخر کار کنیم و نمی‌توانیم نسبت به این بازیکن خیلی راحت ناامید باشیم. باید کار کنیم و بیشتر روی نقطه ضعف ها تمرین کنیم.

 

* زمان تغییرات اساسی در استادیوم آزادی است
زمین آزادی نسبت به بازی خیلی بهتر شده بود، ما هم این یک زمین را داریم؛ هم پرسپولیس و هم استقلال و هم تیم ملی در آن بازی می‌کنند و فشارهای زیادی به آن وارد می‌شود. اما خیلی وقت است که باید تغییرات اساسی در چمن انجام شود، فکر کنم به خاطر مسائل مالی و بودجه ای است که انجام نمی‌شود. فکر کنم چمن عمر خودش را کرده و باید تغییرات انجام شود. در این وضعیت به هر حال تلاش زیادی انجام شد.

 

* تلاش های سمیعی را حس می‌کنیم
از حضورشان (جعفر سمیعی در رختکن) تشکر می‌کنم، پرداختی خوبی به بازیکنان داشتند و حساب های سال گذشته را تسویه کردند. فکر کنم خیلی تلاش می‌کنند که مشکلات حل شود و بچه ها هم این تلاش برای برطرف شدن مشکلات را حس می‌کنند.

 

* دیروز برایم به یادماندنی بود
یک سال دیگر این افتخار را داشتم که در پرسپولیس بمانم، دیروز روز به یادماندنی برایم بود و از اطمینانی که هواداران و هیئت مدیره داشتند تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتماد تک تک آن ها را بدهم.

دیدگاه‌ها