کد خبر : 1722459 | 10 آذر 1399 ساعت 19:09 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

دومین کلین شیت پورحمیدی پس از یک فصل نیمکت نشینی

سنگربان سابق استقلال، پس از جدایی از این تیم در دومین دیداری که به میدان رفت، در برابر فولاد موفق به کلین شیت شد.

دومین کلین شیت پورحمیدی پس از یک فصل نیمکت نشینی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار از روز نخست هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد در ورزشگاه شهدای اهواز، در برابر آلومینیوم اراک متوقف شد.


در این بازی، شاگردان جواد نکونام که با تمام مهره های اصلی خود به میدان رفته بودند، نتوانستند از فرصت میزبانی استفاده کنند و به سومین تساوی خود در هفته چهارم دست یافتند.


در این بازی، حسین پورحمیدی سنگربان فصل گذشته استقلال که به صورت قرضی به آلومینیوم اراک پیوسته است، برای دومین بار پس از یک فصل نیمکت نشینی به میدان رفت و موفق به کلین شیت شد.


پورحمیدی جوان که با حضور سیدحسین حسینی در فصل گذشته در تمامی دیدارها بر روی نیمکت حضور داشت و حتی در یک دیدار نیز برای تیمش به میدان نرفت، پس از جذب رشید مظاهری، از جمع آبی پوشان جدا شد و راهی آلومینیوم شد.


پورحمیدی پس از یک فصل دوری از رقابت های رسمی، هفته گذشته برای اولین بار در برابر مس رفسنجان به میدان رفت و با بسته نگه داشتن دروازه تیمش، موفق به کلین شیت شده بود.


پورحمیدی اما امروز در دیداری سخت ودشوار در مقابل فولاد قرار گرفت و بازی بسیار خوبی را از خود نشان داد و هرگز به بیننده این حس را القا نمی کرد که او یک فصل از حضور در میدان دور بوده است.


نقطه عطف عملکرد پورحمیدی در این دیدار، در لحظات پایانی مسابقه بود. او در دقایق پایانی بازی ضربه ایستگاهی پاتوسی را به شکلی فوق العاده و با دست مخالف جمع کرد تا مانع از فروپاشی دروازه تیمش شود.


آلومینیوم اراک با کسب این تساوی ارزشمند در اهواز و به لطف 2 کلین شیت پیاپی سنگربان سابق استقلال، دو امتیازی شد ولی همچنان در امر گلزنی ناکام است. این تیم اکنون در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدگاه‌ها