کد خبر : 1722460 | 10 آذر 1399 ساعت 19:14 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

با کسب دومین کلین شیت

پیراهن زرد محبوب امیر قلعه (عکس)

علیرضا حقیقی با واکنش عالی خود در ثانیه آخر بازی با ماشین سازی، باعث صدرنشینی گل گهر در لیگ برتر شد.

پیراهن زرد محبوب امیر قلعه (عکس)

به گزارش “ورزش سه” ضرب المثل قدیمی بین فوتبالی‌ها وجود دارد که می‌گوید داشتن دروازه‌بان خوب از نان شب هم واجب‌تر‌ است. این را می‌توان‌ از قهرمانی‌های چند فصل اخیر ایران متوجه شد. از استقلال خوزستان که با عملکرد درخشان دخسوس به تنها قهرمانی تاریخ خود رسید تا پرسپولیس که با حضور دروازه‌بانی مثل علیرضا بیراوند، پوکر کرد و در لیگ قهرمانان آسیا موفق بود.

 

امیر قلعه‌نویی هم‌ در چند سال اخیر، یکی‌ از اولویت‌های اصلی‌اش را جذب گلر شش دانگ قرار داده است. از کار کردن با مظاهری در ذوب‌آهن تا جذب پیام نیازمند برای سپاهان. او در گل گهر هم‌ ترک عادت نکرد و در روزهای ابتدای نقل و انتقالات علیرضا حقیقی را به عنوان گلر اول به سیرجان برد تا با او به دنبال جبران مافات باشد.

 

جذب حقیقی برای گل گهر یک بازی دو سر برد بود. از طرفی آن‌ها صاحب گلری با کلاس ملی شدند. از طرف دیگر، این بازیکن هم یکی از پر هوادارترین بازیکنان ایرانی شناخته می‌شود و همین دلیلی است تا نگاه‌ها به این تیم معطوف شود.

 

1548925

 

حقیقی که در این فصل هر چهار بازی را به صورت فیکس بازی کرده، تا به اینجا ۲ گل خورده مقابل سپاهان و فولاد داشته و توانسته دو کلین شیت هم ثبت کند تا عملکرد مناسبی تا به اینجای کار داشته باشد.

 

اما اوج کار او در مسابقه امروز در دقیقه ۹۰ رقم خورد. جایی که ماشین سازی برای رسیدن به گل، دست به انجام یک بازی ریسکی زد و از همه جای زمین توپ را به محوطه جریمه ارسال می‌کرد. آخرین موقعیت آن‌ها خیلی خطرناک بود. از سمت چپ ارسالی به محوطه جریمه شد و بازیکن ماشین با ضربه سر توپ را به هم تیمی خود رساند. اما ضربه خطرناک این بازیکن از شش قدم را حقیقی در دو مرحله و به زیبایی دفع کرد و سوت پایان بازی بلافاصله بعد از این واکنش نواخته شد تا گل گهر برنده سه امتیاز حساس باشد.

دیدگاه‌ها