کد خبر : 1722465 | 10 آذر 1399 ساعت 19:18 | 64.4K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی سرلک پس از دو سال نیمکت‌نشینی (عکس)

میلاد سرلک زننده یکی از سه گل پرسپولیس در دیدار برابر شهرخودرو بود.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک سرنوشت عجیبی را طی سال های گذشته از سر گذرانده؛ او در لیگ شانزدهم یکی از بازیکنان اصلی سپاهان در دوران حضور ویسی بود و با حضور کرانچار و امیرقلعه نویی رفته رفته جایگاه خود را از دست داد تا در شروع لیگ نوزدهم تصمیم به جدایی از تیمی بگیرد که در آن رشده کرده بود.


سرلک سپس نیم فصل در نساجی مازندران بازی کرد و در میانه لیگ بیستم مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفت و راهی شهرخودرو شد. با پایان فصل نوزدهم او بار دیگر توسط یحیی اینبار به پرسپولیس فراخوانده شد و نقش مهمی در موفقیت های آسیایی سرخپوشان داشت.


سرلک که شماره 10 سرخپوشان را نیز برتن کرده، امروز مقابل شهرخودرو، زننده گل سوم بازی شد و پیش از آن هم پاس گل دوم نوراللهی را فراهم کرده بود تا یکی از موثرترین بازیکن پرسپولیس در پیروزی روحیه بخش برابر شاگردان مهدی رحمتی باشد.

 

 

در این تصویر اما همانطور که مشخص است، سعید آقایی که لیگ های هفدهم و هجدهم همبازی سرلک در سپاهان بود و بیشتر او را روی نیمکت می‌دید، حالا به نظر می رسد که از رسیدن این بازیکن به ترکیب اصلی و روزهای خوبی که پشت سر می گذارد، بسیار خوشحال است؛ حتی خوشحال تر از خود میلاد.

 

 

دیدگاه‌ها