کد خبر : 1722466 | 10 آذر 1399 ساعت 19:21 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

از همه تیم ها می خواهم به داوران اعتراض نکنند

عبدی: ماشین سازی برای هر تیمی خطرناک است

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: اعتراض ما در نیمه اول این بود که 10 ثانیه مانده به پایان وقت های اضافه، ما در موقعیت ضدحمله بودیم و داور سوت را زد.

عبدی: ماشین سازی برای هر تیمی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از تساوی مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر در نشست خبری عنوان کرد: بازی سنگینی بود. قطعا فولاد یکی از تیم های خوب ایران است. ما برای این بازی استراتژی خیلی خوبی طراحی کرده بودیم و خدا را شکر نکاتی که آقای خطیبی و کادرفنی به بازیکنان گوشزد کرده بودند، در زمین انجام شد. فکر می کنم یکی از بازی های خیلی خوب بود. تیم فولاد موقعیت داشت و ما هم می توانستیم در فرصت هایی که داشتیم به گل برسیم.


وی افزود: در نیمه اول فولاد مالکیت توپ بیشتری از ما داشت، اما در نیمه دوم خدا را شکر بچه های ما توانستند بازی بهتر و قابل قبول تری به نمایش بگذارند. از نظر من بازی پایاپایی را شاهد بودیم و شاید کمی شانس های فولاد بیشتر بود. این هم طبیعی است چون فولاد یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است. آن ها از مجموعه و کادرفنی خوبی برخوردار هستند. ما به حداقل چیزی که می خواستیم رسیدیم و برایمان راضی کننده بود.


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بعد از اینکه تیم ما صعود کرد، به خاطر تغییرات در هیات مدیره و سهامداران در بحث یارگیری و بستن تیم عقب افتادیم. به همین خاطر یکی، دو بازی اول مخصوصا بازی با نساجی را از دست دادیم. بعد از این بازی با انتخاب مدیرعامل و نفراتی که به تیم ما اضافه شدند، شرایطمان بهتر شد. آقای خطیبی هم قبلا گفتند؛ ما دوست داریم رده دهم به پایین باشیم و تک رقمی شویم. امیدوارم با همین انگیزه ادامه دهیم و به خواسته و هدفمان برسیم. همه تیم های لیگ برتر بدانند آلومینیوم برایشان حریف گلوگیر و خطرناکی است و هر تیمی سخت می تواند از سد آلومینیوم عبور کند.


عبدی در پایان نیز درباره اعتراض کادرفنی آلومینیوم به داوری اضافه کرد: می خواستم از تیم داوری تشکر کنم. با اینکه همه داوران جوان بودند، به جز یکی، دو مورد قضاوت خوبی داشتند. آن یکی، دو مورد هم طبیعی است. بحث اعتراض ما در نیمه اول این بود که 10 ثانیه مانده به پایان وقت های اضافه، ما در موقعیت ضدحمله بودیم و داور سوت را زد. وقتی با داور صحبت کردم، او اعتقاد داشت ما احساسی به این قضیه نگاه کردیم. صحبتی که با آقای خطیبی داشتیم و مدیرعامل باشگاه هم گفته، قرار است به داوری ها احترام بگذاریم. از بقیه تیم ها نیز می خواهم که به داوران اجازه دهند در زمین با آرامش بیشتری سوت بزنند.

دیدگاه‌ها