کد خبر : 1722471 | 10 آذر 1399 ساعت 19:30 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک پنالتی از داور طلبکار شدیم

الهویی: مگر استقلال چند موقعیت گل ایجاد کرده بود؟

مربی تیم گل‌گهر سیرجان می گوید تیمش عملکرد خوبی مقابل ماشین سازی داشته و بر اساس برنامه های تاکتیکی به برد رسیده‌اند.

الهویی: مگر استقلال چند موقعیت گل ایجاد کرده بود؟

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی بعد از پیروزی گل‌گهر سیرجان مقابل ماشین سازی تبریز به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری حضور یافت.  مربی گل‌گهر درباره این مسابقه بیان کرد:بازی خوبی را شاهد بودیم. قبل از بازی هم گفتیم ماشین سازی یکی از تیم هایی است که ساختار دفاعی خوبی دارد. همه شاهد بودیم این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را ارائه کرد و استقلال روی ضربه ایستگاهی توانست به این تیم گل بزند. خداراشکر می‌کنم که بر اساس آنالیزی که داشتیم و طراحی تاکتیکی آقای قلعه نویی شکل بازی مان را توانستیم غالب کنیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم.


وی ادامه داد: طبیعتا جلوی تیمی که فشرده دفاع می‌کند و پرتعداد است، نمی‌شود زیاد موقعیت ایجاد کرد. با این حال ما به موقع موقعیت ایجاد کردیم که دروازه بان حریف عکس‌العمل های خوبی نشان داد و به او تبریک می‌گوییم. خداراشکر با یک پیروز شدیم و با 3 امتیاز به سیرجان برمی‌گردیم.


مربی گل گهر درباره عملکرد داور و اینکه آیا خطای هند در محوطه جریمه تیمش صورت گرفته گفت: بازی بسیار درگیرانه‌ای بود. ماشین سازی تیم جوانی است که انگیزه زیادی دارند. بازیکنان باانگیزه ماشین سازی پرفشار بازی می کنند تا خود را نشان بدهند. درباره صحنه های داوری سعی می کنیم حرفی نزنیم و کارشناسان اظهارنظر کنند. با این حال با تصاویری که به دستمان رسیده فکرمیکنم در نیمه اول ما یک پنالتی هم طلبکار شده‌ایم. با این حال قضاوت را به کارشناسان می‌سپاریم.


الهویی درباره اینکه گل‌گهر موقعیت زیادی روی دروازه ماشین سازی ایجاد نکرده، خاطرنشان کرد: ما متاسفانه در یکی دو روزگذشته دو مصدوم داشتیم که بازیکنان کلیدی و مهمی برایمان بودند. پلن تاکتیکی ما نیز با این دو بازیکن بود که متاسفانه به این بازی نرسیدند. مهاجمان دیگر و بازیکن خط حمله بر اساس برنامه تلاش کردند و عملکرد خوبی هم داشتند. شما ببینید استقلال هفته پیش مقابل ماشین سازی چند موقعیت گل ایجاد کرده است؟ آنها فقط یک ضربه ایستگاهی 30 متری زدند و بردند. ما 3 موقعیت گلزنی داشتیم که بهترین آنها بر اساس تاکتیک مان در عمق دفاع حریف بود. ما فکر می کنیم چارچوب تیمی مان خوب است و بازیکنان وظیفه شان را خوب انجام دادند.

دیدگاه‌ها