کد خبر : 1722478 | 10 آذر 1399 ساعت 19:40 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی نسب:

نمیدانم چرا نکونام به کنفرانس خبری نمی آید

مربی تیم فولاد گفت که تیم آنها مستحق کسب پیروزی در این دیدار بوده است هر چند تیم حریف از حربه وقت کشی استفاده کرده است.

نمیدانم چرا نکونام به کنفرانس خبری نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، فولاد و آلومینیوم اراک در هفته چهارم لیگ برتر در اهواز به تساوی بدون گل رسیدند. مهدی هاشمی نسب دستیار جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی گفت که به دلیل مصدومیت پاتوسی، در این بازی او روی نیمکت تیم نشست.


مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پس از بازی مورد بازی با آلومینیوم اراک گفت: در کنفرانس قبل از بازی گفته بودیم که دیدار سختی با تیم سخت کوش آلومینیوم داریم. که تیم رقیب با تمام توانش دفاع می کند و به هر حال تمریناتی را پشت سرگذاشتیم که بتوانیم از نقاط ضعفشان به آنها ضربه بزنیم.


او ادامه داد: متاسفانه در نیمه اول دو موقعیت خوب را از دست دادیم. در مقابل اینچنین تیم هایی اگر در دقایق ابتدایی به گل نرسید، در دقایق پایانی کار سخت تر می شود. در نیمه دوم نیز یکی دو موقعیت دیگر داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و خیلی خوب دفاع کردند.


وی گفت: یک مقداری وقت کشی در دستور کار حریف بود که یک حربه است و به آن ایرادی وارد نیست. ما تلاش می کنیم در هفته های آینده نتایجی بگیریم که از صدر جدول عقب نمانیم و در کورس باشیم. فوتبال همین است و تلاشمان را کردیم و در حالی که حقمان بیشتر از یک امتیاز بود، متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم.


وی در مورد علت عدم شرکت جواد نکونام در  نشست های خبری گفت: من دلیل آن را نمی دانیم و از آنجایی که من زیر مجموعه ایشان هستم، آقای نکونام به من امر کردند و من اطاعت کردم. خودم هم جوابش را نمی دانم.


او گفت: به هر حال صحبت هایی که بنده در کنفرانس خبری مطرح میکنم، صحبت های خودم نیست و قبل از حضور در کنفرانس با آقای نکونام مشورت می کنیم و بنده صحبت های ایشان را انتقال می دهم


وی همچنین در مورد عملکرد تیم داوری گفت: جا دارد از تیم داوری تشکر ویژه کنم. آنها واقعا با تمام شجاعت قضاوت کردند. ما حتی در دیدارهایی که ببازیم اگر داوری اینگونه باشد، از داوری تشکر می کنیم. ان شالله که در ادامه راه نیز اینگونه قضاوت کنند.


وی در مورد جدایی باقر پور و بوعذار از فولاد نیز گفت: آقای باقرپور جزو لیست زیر 25 ساله ها بود که ما از میان 7 بازیکن زیر 25 سال، باید 4 نفر را در لیست قرار می دادیم که به همین دلیل ایشان از تیم جدا شدند. عباس بوعذر سال گذشته به تیم ما کمک کرد. او دوست داشت به جایی برود که بیشتر بازی کند.


هاشمی نسب در باره علت غیبت پاتوسی در این بازی نیز توضیح داد: پاتوسی دو روز از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت بود. او در تمرینات تیمی روز گذشته شرکت نکرد و به دلیل درد از ناحیه پا نتوانست در ضربات ایستگاهی شرکت کند. از آنجایی که ما در بازی های آینده به او نیاز داریم، ترجیح دادیم در این مسابقه به او استراحت بدهیم. هر چند در دقایق پایانی پاتوسی به میدان آمد و به تیم نیز کمک کرد.

دیدگاه‌ها