کد خبر : 1722484 | 10 آذر 1399 ساعت 19:50 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ادینسون کاوانی و منچستر‌یونایتد به اتهام بزرگ

ادینسون کاوانی با انتشار بیانیه ای به حواشی اخیر و تهمت ها علیه او بابت بحث نژادپرستی واکنش نشان داد.

واکنش ادینسون کاوانی و منچستر‌یونایتد به اتهام بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی که در نقل و انتقالات تابستانی و پس از کش و قوس‌های فراوان نهایتاً به منچستر یونایتد پیوست، روز گذشته در جریان بازی این تیم مقابل ساوتهمپتون عملکرد فوق العاده ای ارائه داد و با به ثمر رساندن دو گل، بازگشت شیاطین سرخ به بازی و سه امتیاز ارزشمند برای این تیم را رقم زد.

 

اما عملکرد خیره کننده مهاجم اروگوئه ای تحت تاثیر یک استوری در صفحه اینستاگرامش قرار گرفت؛ جایی که او در پاسخ به به یکی از دوستانش از کلمه‌ای اسپانیایی استفاده کرده که بار نژادی دارد.

 

 

1548515

 

 

 کاوانی در پاسخ به پیام تبریک که ظاهراً از سوی یکی از دوستانش برای او ارسال شده بود در اینستاگرام خود نوشت: " گراسیاس نگریتو". این کلمه که ارجاع نژادی دارد اگر مستقیماً و به شکل تحت الفظی ترجمه شود معنایش " متشکرم سیاه" خواهد بود.

 

اکنون بعد از گذشت چند ساعت از این اتفاق، کاوانی با انتشار بیانیه ای به این موضوع واکنش نشان داده است. در بیانیه ستاره اروگوئه‌ای منچستریونایتد پیرامون این موضوع آمده است: " پیامی که بعد از بازی روز یکشنبه ارسال کردم تحت عنوان یک سلام و احترام دوستانه به یک رفیق بود و از وی به خاطر تبریک بعد از بازی تشکر کردم.

 

این که بخواهم باعث آزار و اذیت کسی شوم آخرین کاری است که می‌خواستم انجام بدهم. من کاملاً با نژادپرستی مخالفم و بلافاصله بعد از این که دیدم تفسیر های زیادی از این پیام شده، آن را حذف کردم. مایلم صمیمانه از این بابت عذرخواهی کنم."

 

 

1548513

 

 

همچنین باشگاه منچستریونایتد نیز بیانیه‌ی در این باره منتشر کرده است: " بر ما روشن است که هیچ سوء قصدی در پیام ادینسون کاوانی وجود نداشته است و بلافاصله بعد از متوجه شدن سوء تفسیرها در این باره، پیام را حذف کرد. ادینسون به خاطر هر تخلف غیرعمدی که به وجود آمده عذرخواهی کرده است. منچستر یونایتد و همه بازیکنان ما کاملاً به مبارزه با نژادپرستی متعهد هستند."

دیدگاه‌ها