کد خبر : 1722489 | 10 آذر 1399 ساعت 20:20 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناچو: تا پایان برای کسب جام ها خواهیم جنگید

ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که این تیم به روزهای خوب خود بازگردد.

ناچو: تا پایان برای کسب جام ها خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از شکست ناامید کننده در دیدار ابتدای هفته لالیگا مقابل آلاوس، فردا شب از سری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مهمان شاختار اوکراین خواهد بود و پیروزی در این مسابقه می‌تواند تقریبا صعود کهکشانی‌ها به مرحله حذفی رقابت‌ها را قطعی کند.

 

ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی این تیم مقابل شاختار گفت: " بازگشت به زمینی که در آن فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده همواره امری ویژه و خاص است و امیدوارم که باعث افزایش انگیزه ما شود.

 

 

1548947

 

 

آنچه ما به دنبال آن هستیم داشتن نظم است و هیچ گونه کمبود انگیزه ای در کار نیست. در مقابل اینتر نسخه بسیار خوبی از خود ارائه دادیم اما برابر آلاوس که یکی از بدترین نمایش های ما بود شکست خوردیم. بازیکنان خوب زیادی در اختیار داریم و به دنبال ثبات هستیم. ما تا آخر برای کسب جام ها خواهیم جنگید. ما کارهایی انجام داده ایم که هیچ کس موفق به انجام آن نشده است.

 

جایگزینی راموس: "اگرچه همانند سرخیو راموس زیاد بازی نمی‌کنم اما همواره در ترکیب احساس مهم بودن داشته‌ام. اکنون به دلیل غیبت سرخیو در پست اصلی خودم بازی می‌کنم اما برای به میدان رفتن در هرجایی که مربی بخواهد آماده هستم. در مورد سرخیو باید بگویم که امیدوارم او با رئال مادرید تمدید کند چرا که این امر برای ما بسیار مهم است."

 

 

1473228

 

 

بد شانسی های ادن هازارد: " او بازیکن بسیار مهمی برای ماست و در بازی‌هایی که انجام می‌دهد از حداکثر قدرت برخوردار است. رقبا با وجود او سختی زیادی را تحمل می‌کنند. درست است که او شانس ندارد اما امیدواریم سریع‌تر بهبود یابد چرا که ما در آینده به وی نیاز داریم."

 

دیدگاه‌ها