کد خبر : 1722495 | 10 آذر 1399 ساعت 21:03 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی با ستاره لیورپول تا 2021

به نظر می رسد مصدومیت تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول جدی تر از حد انتظار است.

خداحافظی با ستاره لیورپول تا 2021


به گزارش "ورزش سه"، از همان ابتدای فصل تابستان شایعات زیادی در مورد تمایل تیاگو به جدایی از بایرن مونیخ مطرح شد و در نهایت این لیورپول بود که در هفته های پایانی پنجره تابستانی موفق به جذف این هافبک ارزشمند شد. تیاگو شروع خوبی در ترکیب تیم جدیدش داشت و به نظر می رسید به زودی تبدیل به بازیکنی ثابت می شود، اما یک مصدومیت همه چیز را بهم ریخت.

 

1535782

 

تیاگو در دیدار جنجالی لیورپول مقابل اورتون آسیب دید و گرچه در ابتدا به نظر می رسید دوری او از میادین طولانی مدت نباشد، اما یورگن کلوپ امروز در نشست خبری پیش از دیدار با آژاکس مدعی شد این هافبک 30 ساله تا چند هفته دیگر نیز قادر به همراهی مرسی سایدی ها نخواهد بود.

 

به نظر می رسد تیاگو بعد از آن آسیب دیدگی اولیه دچار مصدومیت دیگری نیز شده و لیورپول اکو در گزارشی فاش کرد تیاگو حداقل یک ماه دیگر از میادین دور است و در سال 2020 دیگر برای لیورپول بازی نخواهد کرد. اگرچه برای مصدومیت تیاگو جراحی لازم نبوده، اما روند درمان او بیشتر از حد انتظار شده و فعلا خبری از بازگشت او به میادین نیست. این در حالیست که لیورپول در خط دفاعی نیز به شدت درگیر بحران مصدومیت شده و در کل به نظر می رسد مهم ترین حریف یورگن کلوپ در فصل جاری، آسیب دیدگی های متعدد بازیکنانش از جمله تیاگو است.

دیدگاه‌ها